Annons:
Etikettsexualitet
Läst 2246 ggr
Diddiit
2017-05-26 00:58

Kusin har sex inför sitt barn!

Nu är jag trött på detta, och tycker detta är rätt sjukt. Kan ej göra så mycket dock då hon erbjuder sig att jag får sova på hennes soffa ( är student och behöver sova inne i stan). Min kusin har haft rätt problem med sex och killar, hon har dragit hem killar från dejter osv gång på gång och allt verkar kretsa runt killar när allt igentligen borde fokuseras runt hennes barn. Just nu ligger jag i soffan och hör henne och killen ha sex, medan hennes 6 åriga dotter ligger i samma säng som dem. Jag blir äcklad. Vad tycker och tror ni? Vad bör man göra i en sånhär situation?

Annons:
Vixxen
2017-05-26 02:21
#1

Ring soc och säg att du vill anmäla anonymt. Du kan ju ange att du är mamma eller syskon till ett barn som hört andra barn prata om detta angående din kusins barn.

Honestyisdead
2017-05-26 02:58
#2

Hur hör du det? Att dom har  sex och att barnet ligger i samma säng?

[Devya]
2017-05-26 06:43
#3

#2 Det hörs ganska så bra om någon har sex i rummet intill kan jag tro. Jag brukade kunna höra mina grannar ha sex och man hörde även in och ut ljudet. :p

Monchalo
2017-05-26 08:27
#4

Ah de känns ju minst sagt som att din kusin tappat konceptet som småbarns förälder alltså… Prata med hon om det, om inte det funkar kan du ju prata med hon om det inför andra typ hennes föräldrar? Ah sen kan du väl prata med Sociala… Har haft flera vänner som vuxit upp med föräldrar som haft samma beteende och de har resulterat i allehanda issues dom gärna hade varit utan.

SuperLimm
2017-05-26 10:46
#5

Jag tycker du ska kontakta soc, det går att göra anonymt. Jag tycker inte det är ett sunt beteende att ha sex i samma rum som sitt barn. Låter lite som sex-och relationsmissbruk men jag vet ju inte mer om situationen än det som står här så behöver inte alls vara så.

Bara det faktum att släpa hem en massa olika personer från date, one-night stans osv kan skada ett barn rätt ordentligt och ge stora problem i framtiden.

Mvh Linn

[Thiah]
2017-05-27 15:38
#6

#5 många sunda föräldrar kan ha sex med varandra medan barnet sover i samma rum. Ts jag skulle också höra av mig till socialen och berätta hur det är. Låter inte som en trygg uppväxt för dottern.

Annons:
[Devya]
2017-05-27 17:32
#7

#5 &6 Obs, ts säger inte samma rum utan samma säng.

Oberoende så gör man inte så då barnet är så pass gammal. Skillnad om det handlar om en bebis som ligger och sover.

[Thiah]
2017-05-27 18:07
#8

#7 Jo jag läste det d för svarade jag enbart #5 i den frågan. Och det finns visst föräldrar som har sex i samma rum som barnet sover i fast det är en 6 åring. Men i TS fall har det gått överstyr.

[Devya]
2017-05-27 20:51
#9

#8 Jag kan inte påstå att jag tycker att det är ok för ungen kan ju vakna av ljuden. Om man är väldigt tyst så ok men i ts fall låter det verkligen inte som de var tillräckligt tysta om även hon kunde höra det…

Nej, jag skulle nog aldrig kunna ha sex i samma rum där en 6-åring sover. Det skulle kännas fel.

Katti
2017-05-27 22:44
#10

#8 Att det finns de som gör något innebär ju inte att det är bra, eller rätt, eller ens lagligt. Det är oerhört många som slår sina barn och/eller respektive. Det gör det inte mindre fel. Så det argumentet är inget värt tycker jag.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Upp till toppen
Annons: