Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 592 ggr
Jamie+Engla
5/5/17, 5:10 PM

Klänning hjälp

Jag har blivit inbjuden till ett bröllop där temat är havet, alla gäster ska ha klädsel baserat på något som har med havet att göra. Så jag tänkte att jag kanske kunde ha en knälång vit klänning med blåa band längst ut på ärmarna och kanske någon blå/guld/silvrig knapp. Letat lite på nätet utan resultat, någon som har tips? Vi skulle gärna ha ljus klädsel (gästerna), brudgummen ska ha mörk blå kostym med guldknappar medans bruden ska ha en klänning som är vit uppe till och blir allt mörkare blå ju längre ner vi tittar på klänningen. Precis som havet. (Klänningen är till 90% blå) och längst nere är några guld stenar påsydda som ska föreställa skatter. Klänningen är otroligt vacker Men ja, har ni tips på en vit klänning som är sjömans inspirerad?

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Annons:
Lia
5/5/17, 6:03 PM
#1

Men ska du verkligen vara vitare än bruden? Är det inte bättre att satsa på en lite ljusblå klänning?

Jamie+Engla
5/5/17, 7:40 PM
#2

Vitt var önskemålet, hon skulle stå ut i sin mörka klänning. Hela stället är klätt i vitt så hon ville vara kontrasten. Mina bröder ska gå i vita kostymer, syrran ska ha en vit långklänning med spets. Jag tänkte ha en knälång

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Pytteliten
5/5/17, 9:35 PM
#3

Något OT, men så jäkla härligt med folk som vågar tänka annorlunda 🙂!

Upp till toppen
Annons: