Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 1036 ggr
Anonym
Anonym
4/20/17, 10:19 PM

Sjuk ångest

Jag skriver det här anonymt då jag skäms enormt mycket och inte vill bli igenkänd. Jag är en sextonårig tjej. Min familj har alltid haft det dåligt ställt på grund av min pappas problem med alkohol. Det har gjort att jag känt mig utanför för att jag inte haft så fina kläder som mina vänner, och inte kunnat gå på konserter etc med dem. Så jag ville tjäna snabba pengar, jag hittade män på olika internetsidor som ville betala för att ha sex med mig. Jag tänkte bara ge avsugningar, men jag träffade två stycken igår en timme efter varandra, det var mina första "kunder", och båda fortsatte göra grejer med mig efter att jag sugit av dem, sen betalade de mindre än vad vi sagt. Jag har sån ångest nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag känner mig äcklig och smutsig, ändå har jag bestämt fler träffar imorgon. Jag vet inte ens varför jag skriver det här, vill väl lätta på ångesten.

Annons:
Herveaux
4/20/17, 10:30 PM
#1

Tycker du ska avboka dom där äckliga typerna och anmäla dom du träffade.
Sluta genast med såna möten, du kan råka rejält illa ut!! 😕

Har du någon kontakt med kurator eller psykolog?
Kan du prata med din mamma om hur du känner pga din pappas missbruk?
(Att ni aldrig har råd att göra något roligt osv.)
Har han försökt sluta eller sökt hjälp? Är han medveten om att han har problem?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

MissClue
4/20/17, 10:37 PM
#2

#0 okey nej nej bryt. Du ska inte träffa dom imorgon. Vad betyder fina kläder och konserter när du nu sitter och mår som du mår? Det kommer inte jämna ut de negativa känslorna och inte någonstans vara värt det. Snälla snälla värdesätt dig högre för fortsätter du med detta så kommer du få arbeta väldigt hårt för att förlåta dig själv senare,  och då kommer du nog se tillbaka och hellre valt att gå i en potatissäck än att utsätta dig för detta för att kunna unna dig finare saker. Snälla bryt nu och prata med ngn du kan lita på om detta. Vi alla gör misstag och tar snedsteg i livet men viktigast är att man stannar upp, lyssnar och lär sig.

I love not man the less, but Nature more…

Anonym
Anonym
4/20/17, 10:49 PM
#3

#1 Nej jag har ingen kontakt med kurator eller psykolog. Min mamma har en ny familj i en annan stad och jag är bara där under sommaren annars har vi knappt någon kontakt. Hon försökte få honom att sluta dricka men tröttnade när det inte gick. 

Jag vågar inte avboka mötena för de har bilder på mig och jag är rädd att de ska bli arga och sprida dom på internet.

Herveaux
4/20/17, 11:09 PM
#4

#3 Tänk om du blir våldtagen, smittad, misshandlad eller kidnappad då?
I jämförelse med det så är några läckta bilder en piss i Mississippi.
Tänk på ditt psykiska mående.
Tror du att du kommer må bättre efter ytterligare möten med såna här vidriga människor?

Varför utsätter du dig för det här? Sluta upp med det genast!

Sen blir jag minst sagt fundersam varför din mor låter dig bo med en missbrukare, men det är en senare fråga.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Aleya
4/20/17, 11:18 PM
#5

http://tonaringar.ifokus.se/discussions/5741f3c5ce12c4687a0013a1-x-salde-mig En tjej som gjorde som du. Läs tråden. Det är inte värt att sälja sin självrespekt och själv värde för pengar.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Niseeu
4/20/17, 11:20 PM
#6

#3 Jag tror inte riktigt du förstår vad du ger dig in i du kan bli så brutalt och grovt våldtagen att du hamnar på sjukhus eller värre. Det här är inte små saker du håller på med om du inte slutar kan det här förstöra hela ditt liv och framtid. Dom människorna du träffar är äckliga vidriga och ofta sadistiska människor som inte har några som helst känslor och dom har inga gränser för hur illa dom kommer behandla dig. Precis som #4 skriver så kan du även få könssjukdomar om du har otur kan det sluta med hiv är det värt det? Sluta medans du kan bilderna betyder inget i det här läget och om bilder skulle läcka ut så kan du kontakta polisen. sluta med det du gör innan det är försent för din egen skull. Det är viktigt nu att du får träffa en psykolog eller någon att prata med så du kan börja bearbeta det som här hänt och sedan polis anmäla det här.

Annons:
OlgaMaria
4/21/17, 7:16 AM
#7

#3 Om de redan börjat hota dig är du verkligen i underläge och har ingen aning om hur långt de kan gå för att hota vidare och kränka dig mer. Är det något slags nätverk du hamnat i? Du blev ju inte schysst behandlad första gångerna så saker kan utvecklas i en dålig riktning! Skit i deras hot och bara sluta! Dessutom är det olagligt att hota på det där sättet så du kan lämna in det du har att gå på till polisen. Snälla du, det är inte värt det! Stora kramar!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Herveaux
4/21/17, 8:22 AM
#8

#7 Vart läser du att dom börjat hota henne?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

OlgaMaria
4/21/17, 11:05 AM
#9

#8 Jag tolkade detta i #3 som att de formulerat något slags hot om att sprida bilder.

Jag vågar inte avboka mötena för de har bilder på mig och jag är rädd att de ska bli arga och sprida dom på internet.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

SilverRosen
4/21/17, 11:11 AM
#10

Hur kommer det sig att sälja sex är ditt första alternativ till att tjäna pengar?
Det finns så många andra alternativ till att tjäna pengar på och få arbetslivserfarenhet som kommer vara grunden till framtida jobb och karriär, om du väljer att ha dem som mål.

Vill du hjälper jag dig gärna att skriva ihop CV och personligt brev till att söka tjänster hos företag som önskar extra hjälp.
Börja redan nu skriva ihop mål och drömmar du skulle vilja uppnå, inget är för stort eller för litet. När du har en klar bild av din önskade framtid, så strävar vi efter dem sedan genom att ta babysteg åt rätt håll och ta rätt beslut.

Om du inte känner stöd och säkerhet hos din familj, så måste du tyvärr mogna snabbare än andra, ta fullt ansvar för ditt liv och börja ta egna hälsosamma beslut. Det är otroligt svårt och smärtsamt, men du är inte ensam eller utelämnad!

Du är inne på en otroligt farlig och destruktiv väg och du måste lämna den genast och klippa alla band. Stäng ner konton, byt mobiltel och mail, så kanske du inte kommer förföljas av dina "kunder".
Bilder och andras åsikter behöver du inte sätta så stor vikt på, din säkerhet är det viktigaste.

Va inte rädd och känn ingen skam, det kommer inte att hjälpa dig någonstans i livet. Börja bara ta rätt beslut och samla rätt sorters människor kring dig. Du är aldrig värdelös och en situation är aldrig hopplös, det finns alltid nya val man kan välja!

-Aida-
4/21/17, 2:52 PM
#11

Vilken röra. Ta dig ur innan du får sättta ditt eget liv på spel. Bilderna har ingen betydelse jämförelse med din egen säkerhet.
Håller med föregående inlägg.
Det finns definitivt andra jobb du kan ta som typ:
- Brevbärare på cykel, typ Bring eller Svensk Direktreklam
- Rekryterare på stan eller genom att knacka dörr.
Sådana jobb ger dig utbildning och erfarenhet.
Att utsätta dig själv för fara för pengar är inte värt det. Ta hand om dig.

Duvethon
4/22/17, 2:32 AM
#12

Hej fina du.

Jag antar att du känner dig ensam men jag kan lova dig att det är du inte. Det finns så många som växer upp i en familj med missbruksproblematik, tråkigt nog är detta skambelagt i dagens samhälle och man undviker att tala om det. Mitt råd till dig är att söka jobb, som ovanstående skrev kan du skicka ett CV till företag. Livet har så mycket att erbjuda och låt inte dina familjeförhållanden begränsa detta - Det kommer bli bättre. Jag förstår känslan av att känna sig utanför och att vara "annorlunda" men det blir bättre med tiden.

Som #10 skrev, byt mobiltelefon och ta ba bort/ändra användare på sociala medier, innan det eskalerar. Du är DITT liv. Kram

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

pyromanen
4/22/17, 7:18 AM
#13

Ångesten har en jätteviktig funktion här! Den ropar åt dig :NEJ Lyssna och sluta genast med att försöka sälja dig. Sök hjälp istället.

Annons:
[AnimeV4]
4/24/17, 8:55 PM
#14

Här finns bra information! http://www.umo.se/Sex/Salja-sex/

Ta hand om dig🤗

Upp till toppen
Annons: