Sexualitet

Svullen efter sex?

2017-04-14 06:46 #0 av: Linn Is The New

Hej! Jag har ett återkommande problem. Jag kan börja med att min partner är min Första, och jag hans. Jag tar också p-piller och gått min mens & små mellanblödningar.

Efter sex blir jag iaf väldigt svullen. Han kommer oftast i mig. Ser nästan gravid ut och blir hård och spänd, kan få orolig mage etc. Har annars en väldigt platt mage, så då ser jag extra gravid ut... vad kan detta bero på? Kollat google men finner ej mitt svar. Tack!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Anmäl
2017-04-14 06:46 #1 av: Linn Is The New

Förlåt för återkommande stavfel här och där..

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Since 2016

Anmäl
2017-04-14 21:26 #5 av: Linn Is The New

Putt

Mvh Linn 

Since 2016

Anmäl
2017-04-15 02:43 #6 av: Duvethon

Det med att magen blir svullen har jag tyvärr ingen erfarenhet av men kan känna igen mig i att magen blir orolig. Jag kan ibland bli väldigt "nödig" efter sex och behöva gå på toaletten men det är vanligast att jag blir dålig i magen dagen efter. Det kan helt enkelt bero på trycket som man utsatts för och kanske att det trycker på ändtarmen om du förstår hur jag menar? 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.