Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1310 ggr
outermission
2017-04-01 18:46

Mens vid sex misstag

Mår så dåligt över detta extremt privat men bestämmer mig för att vara öppen. Jag är på besök hos min pojkvän en vecka framåt och jag visste att min mens skulle komma snart men inte sett några tecken, han vill ha sex och jag velar men sen går jag med på det och upptäcker sedan att jag har mens inte mycket men blodblandade flytningar, en timme innan var det ingenting.. iallafall tror han märkte detta och vill förklara detta skäms så sjukligt mycket, har någon vart med om liknande?

Annons:
Fridaaaa
2017-04-01 18:54
#1

Hänger inte riktigt med?
Mens är ju helt naturligt?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

vendelay
2017-04-01 19:07
#2

Jag förstår inte heller varför du skäms? Jag förstår att vissa inte vill ha sex när de har mens men det är ju knappast något du kan rå för om får mens under sexet??

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

outermission
2017-04-01 19:30
#3

Nej men grejen är väl bara att det känns pinsamt han trodde ju jag inte hade det -vilket jag inte heller trodde- men det fick det att uppstå en pinsam situation vilket varken han eller jag ville :/

Aleya
2017-04-01 19:37
#4

Det blir så ibland. Jag fick ett himla blodbad när jag hade sex en gång. Vi blev båda så förvånande att vi började bara skratta och byta lakan. Såg ut som att någon blivit mördad. 😂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Fridaaaa
2017-04-01 19:40
#5

#3 Blir bara pinsamt om ni tänker att det är det.
Kan hända att det kommer under sex - inget att skämmas över och inget man kan styra över :) 

Hänt här mer än en gång, antingen kör man klart eller avbryter man bara - inget att göra en stor sak av egentligen :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

-Aida-
2017-04-01 19:55
#6

Känner igen att detta kan vara pinsamt men som sagt inget man kan hjälpa, det bara händer, sådant killar får räkna med kan hända. Tyckte inte de va så farligt för dig jämfört med mig, blev som ett blodbad med nedstänkta väggar, han fick betala nåra tusen för ny tapet efter flytt. 😞

Annons:
Aleya
2017-04-01 19:58
#7

#6 alltså det måste ju ha varit ett jäkla stänk på tapeten om det behövdes byta tapet. 😆 jag föredrar att bara blod ner sängar tydligen. 😂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

_Fisken
2017-04-01 20:11
#8

Det där är inget att bry sig om.

pyromanen
2017-04-01 20:35
#9

Nästan alla kvinnor har mens nästan varje månad…. det är lika bra att ha ett avslappnad förhållande till det och prata. "Ojdå, jag visste inte det hade börjat". Då får du också någon sorts respons på hur han upplever det. Tror de flesta ibland har sex även vid mens i alla fall om inte det störtblödar och man är nog kåt så man inte orkar bry sig om sådana detaljer som dels är naturluga dels går bort i dush 😊

vendelay
2017-04-01 20:53
#10

Det händer tusen "pinsamma" saker under sex. Typ pruttljud mellan kropparna eller så svettigt att en bara glider runt eller den andras hår i munnen eller inte vet jag, men det blir bara pinsamt om ni gör det pinsamt. Skratta bara istället, ha kul och uppmuntra varandra att vara er själva :)

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Niseeu
2017-04-01 22:35
#11

Det är inget att skämmas för jag har fått mens flera gånger när jag och min sambo haft sex eller så har jag trott att den varit slut och så har det kommit bruna flyttningar. En gång när jag och min sambo hade sex och jag fick min mens så blödde jag ner hela sängen det var blod överallt även på väggen det såg verkligen ut som att någon blivit mördad plus att min sambo hade fått blod på sin kropp. Först tänkte jag och min sambo att jag bara var extra våt den gången men sen märkte vi att något inte stod rätt till och när vi tände lampan så skrattade vi och kunde knappt sluta så det blev till att slänga sängkläderna i tvättmaskinen, bädda rent, tvätta väggen och ta en dusch.

[134643]
2017-04-01 22:52
#12

Tycker inte heller att det är någon big deal. Hade sex efter att min mens nyligen tog slut för ett tag sedan, men när jag skulle kliva av honom efter att ridit honom inser vi båda två att den inte var helt klar. Blev ett förvånat "Oh, it's back?" från hans sida, men inget mer än det 😃 Tycker att det är viktigt att kunna prata om det med sin partner, det är inget man ska behöva skämmas för!

[Devya]
2017-04-02 08:22
#13

Åh, men det är inget att skämmas över. Han väljer att ha sex med en tjej så då måste han veta vad som kan hända. Om han inte gillar det så borde han kanske valt att vara med en kille. ;)

Tack och lov för att jag och min kille aldrig har tyckt att sådant är pinsamt. Han vill ha sex även fast jag har mens. Han brukar säga att vi kan bara lägga en handduk under oss för han bryr sig verkligen inte om det kommer lite eller mycket blod. Jag själv föredrar dock isåfall att det är i slutet av min mens då det inte kommer särskilt mycket.  

Försök slå bort de där tankarna om att det är pinsamt. Det är inget att skämmas över. Det är ju helt normalt och det är viktigt att han lär sig redan nu att det kan bli så.  ;)

Annons:
Anonym
Anonym
2017-04-02 09:08
#14

En gång trodde vi att jag fått mensen men visade sig att sträcken på min killes penis hade gått av (inget ovanligt) så var han som blödde. Forsade ut blod från mig när han drog ut den.

powerade
2017-04-08 22:01
#15

Jag tyckte det var jobbigt i början medans min kille inte brydde sig ett dugg. Idag blir det i duschen under mensen för att skippa blod på sängkläder o.s.v. Det är en naturlig grej och inget att skämmas över. Men som kille skulle jag inte vilja härja i en fiffi med blod men det händer saker som man kanske inte räknade med men det är sånt man får ta i livet. Kan man inte ta att de skulle hända att någon börjar mensa så ska man kaNike inte heller ha sex med någon då den faktiskt kan komma från ingenstans ibland:)

Upp till toppen
Annons: