Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1051 ggr
Anonym
Anonym
3/14/17, 12:42 AM

Svårt att komma

Min sambo och jag har varit ihop i lite mer än ett halvår. Och redan från första början har sexlivet varit helt fantastiskt. Jag har aldrig upplevt orgasmer som dessa förut. Och jag har kommit varenda gång. Men sen någon månad tillbaka har vi helt slutat med vaginalt samlag då han inte kan ha det just nu. Jag trodde inte det skulle göra nånting. Jag har nämligen aldrig riktigt lyckats komma på det viset mer än en gång. Men det märkliga är att ganska precis samtidigt som vi slutade med det har det helt plötsligt blivit svårt för mig att komma. Väldigt svårt. Det är liksom som att komma hela vägen fram till mållinjen, men inte riktigt lyckas ta sig över. Och jag förstår inte varför? Vi gör precis samma saker som innan, precis lika ofta. Och jag njuter ju självklart av det ändå. Men jag känner mig så väldigt frustrerad av detta. Ibland så undrar jag om det inte är så att frustrationen över att inte kunna komma är vad som hindrar mig från att göra just det. Ibland tror jag att det har att göra med att vi inte kör vaginalt längre. I vilket fall som helst så vill jag på något sätt hitta tillbaka till domdär fantastiska orgasmerna. Någon som har tips/råd på vad vi kan göra?

Annons:
[AnimeV4]
3/14/17, 1:28 AM
#1

Använd dina händer på dig själv med eller utan hans iblandning. Använd leksak. Försök att INTE komma? 🙂

Aleya
3/14/17, 5:31 PM
#2

Har du blivit stressad eller deprimerad? Det kan göra så att det blir svårare att komma. Även preventivmedel kan ställa till. Men testa med dina egna händer eller leksak.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: