Annons:
Etikettpsykisk-hälsa
Läst 1201 ggr
[Bamse100]
3/9/17, 3:07 PM

Vad skall man tro om sin sambo ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är i chock samt känner mig extremt arg. Enligt är han Facebook hackad men skall man tro på det ? Eller har han fejkat att det är jag? Jag har hundra tankar men den första är att fly här i från med mina marsvin och bygga på nytt liv. Bilden är tagen på min Facebook som han får låna under en period.

Annons:
[nejdufinnsinte]
3/9/17, 3:24 PM
#1

är förvirrad..

[Bamse100]
3/9/17, 3:26 PM
#2

Ok jag med på honom

vendelay
3/9/17, 3:26 PM
#3

Jag har lite svårt att förstå vad allt betyder? Vem skriver den blå och vem skriver den grå texten i bilden?

Enligt vem är vems FB hackad? Säger din sambo att hans FB är hackad? Men texten är väl inte skriven från hans FB?

Vad betyder "fejkat att det är jag"?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Maria
3/9/17, 3:29 PM
#4

Du får nog förklara lite bättre om man ska förstå.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
3/9/17, 3:31 PM
#5

Ja du måste förklara bättre.
(välkommen tllbaka till ifokus)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Bamse100]
3/9/17, 3:34 PM
#6

Ni ser ju svaret på frågan att hon är ihop med Kjell alltså min sambo och jag vet inte om denna tjej ljuger inte eller om det är sant så han kan ju kanske spela dubbla kort. Ha någon annan men spela att det är jag pga låssas som han älskar mig men igentlogen använda mig som en bank och pga att jag städar typ som en mamma igentligen. Han fick låna min Facebook då han påstår att hans är hackad en tid en som jag inte använder vill säga.

Annons:
Maria
3/9/17, 3:36 PM
#7

#6 Det är väl bättre att prata ordentligt med honom än att fråga här?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

vendelay
3/9/17, 3:38 PM
#8

Om han använder dig som bank och mamma / städerska är det nog ändå dags att gå därifrån.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[Devya]
3/10/17, 7:26 AM
#9

Kan ni träffas eller pratas vid via telefon? 

Lite knepig situation om han säger att han har blivit hackad och sen att den här tjejen säger att han är hennes pojkvän. Jag skulle frågat om jag kunde träffa henne och prata.

Herveaux
3/10/17, 9:56 AM
#10

Jag hänger inte riktigt med här, men det låter helt klart som det är hög tid att ni tar ett ordentligt snack, dels för att reda ut detta FB-trassel, och att du nämner i förbifarten att han använder dig som både bank och städerska.
Näe, sånt är inte OK.

Oavsett om han har levt dubbelliv eller inte så låter det som att ni har en del att reda ut.

(Jag hade bett Sajtvärd om hjälp att plocka bort skärmdumpen så hon/du kan sudda ut iaf efternamnen på personerna. Inte världens ovanligaste namn, men ändå. )


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[SuperNaturalBeing]
3/10/17, 10:47 AM
#11

oavsett hur det ligger till så tycker jag inte att du ska lägga upp en bild där det står både deras för och efternamn dock. Vem som helst kan ju se detta. Bilden kanske borde tas bort?

Aleya
3/11/17, 12:06 AM
#12

Ja du… som innan så har du en massa problem med folk. Antingen din mamma eller din kille. Vad får han att påstå att den är hackad? Och hur har han visat att den är hackad?

Kanske är dags att sluta vara så naiv mot han.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: