Annons:
Etikettsamhälle-och-feminism
Läst 1003 ggr
Pysslan
3/8/17, 12:03 PM

"Women should earn less ... "

Hjälp till att få bort denna stenåldersmänniska ur EU-parlamentet!!

_A member of the European Parliament just said that women should earn less because they "are weaker, smaller and less intelligent"! If we act right now, we can kick this hater out. 

This same Polish MEP has used the Parliament to spread hate: comparing migrants to “excrements” and making a Nazi salute in the chamber! So far he has been sanctioned with symbolic fines, but now Parliament is running an investigation and if enough of us ask for his full suspension, we can make it happen.  
_** The decision could come *any moment*.**  Sign now, and for International Women’s Day today, let’s urge our MEPs to kick this sexist, racist hater out of Parliament.

https://secure.avaaz.org/campaign/en/eu_toxic_mep_loc/?rc=fb&pv=133

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Annons:
[krasnajaluna]
3/8/17, 3:19 PM
#1

Haha så intelligens mäts i hur stark och stor man är, vad händer då med männen som är veka och små? Då är de ju ointelligenta och ska således tjäna mindre, enligt honom. Om han är så smart som han påstår borde han inte hänvisa till sin egen pseudovetenskap.

[Ulvarsdotter]
3/9/17, 11:06 AM
#2

Gillar hur människor skriver under hela tiden! Kul att se så många olika länder som protesterar! :)

[Ulvarsdotter]
3/9/17, 11:08 AM
#3

Jag lyfte på ena ögonbrynet och fnissade lite när jag såg honom predika. Jag tänkte att det där ju aldrig lär fungera, men det tänkte jag om Trump också..

Pysslan
3/9/17, 8:06 PM
#4

Det är helt galet hur många som skrivit under! Igår när jag skrev på låg den på ca
65 000, nu är den snart uppe i 750 000!!!

#3 Håller med …

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Upp till toppen
Annons: