Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1194 ggr
Katniss
2017-02-27 17:11

Är hon ok?

Min kompis är ungefär mitt i sin mens, hon hade kraftiga blödningar. Sedan nu helt plötsligt så slutade det, men hon går på toa VÄLDIGT mycket. Hennes mage känns konstig och hon svettas väldigt mycket. Är det bara mens(hon fick den för ca ett halvår sedan) eller något annat?

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Linn Is The New
2017-02-27 21:45
#1

Min mage blir extremt nojjig när jag har haft mens, och före mens. Svettas mer, illamående och får lätt huvudvärk.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[rumelle]
2017-02-28 05:48
#2

Jag får nästan alltid diarré och gaser när jag har mens, känner mig också ofta varm och svettas mer än vanligt (normalt fryser jag väldigt ofta). Så jag tycker det låter som att det kan vara mensen som är orsak för din kompis. Om hon inte är jättedålig så avvakta några dagar och se om det ger med sig. Blir hon sämre så kontakta vårdcentralen.

Katniss
2017-02-28 06:11
#3

#1 #2 ok tack för svar!

R.I.P. Anton 💔

OlgaMaria
2017-02-28 10:58
#4

Tyvärr är det ju så att inte så få får ganska så jobbiga besvär av att ha mens - kanske inte första gångerna man får mens, men att det sen kan bli värre. Mens är väldigt jobbigt för vissa. Att bli lös i magen vid mens är vanligt, och det kan påverka allmäntillståndet en hel del.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Aleya
2017-02-28 11:05
#5

Jag själv får otroligt lös mage då jag har mens (nu har jag inte det p g a mediciner) och svårt att kissa. Och min rygg brukar gå typ sönder. Min mamma har haft exakt samma problem. Dock är ju hon diagnostiserad med diskbråck men hon brukade få diskbråcken vid just mens.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: