Annons:
Etikettkillsnack
Läst 2055 ggr
Lon@
2017-01-31 19:23

Ditt "frikort"?

Ok, en totalt oseriös tråd - vem skulle vara ditt "frikort"?
Jag är ju förvisso singel men det skulle definitivt vara Jon Bon Jovi😍 eller möjligen Viggo Mortensen (gärna i form av Aragorn😃).

Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie.
Lon@ och Lonaa = samma person, problem med inloggning!

Annons:
flocken
2017-01-31 19:40
#1

Vin diesel. Men kan annars ta Gerard butler, Dolph Lundgren eller Jason statham. Jag är gift. Men diesel får mig knäsvag o hjärtklappning. Inte bara för att han är skrämmande snygg. Verkar ha en bra personlighet och bra förebild

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Devya]
2017-01-31 19:55
#2

Nja, ingen faktiskt. Jag faller inte för utseende utan för känslan som en person ger mig då jag träffar denne. Därför kan jag inte säga vem mitt "frikort" skulle vara.

Den enda som har fått mig att bli knäsvag och helt upp över öronen förälskad/kär är min nuvarande sambo. :)

[Rhodugune]
2017-01-31 19:59
#3

Som demi sexuell/romantisk, har jag inga "frikort" eftersom det innebär att jag inte känner en känslomässig eller fysisk attraktion förens jag delar en djup och ömsesidig relation med rätt person, men jag har en nyfiken fråga till er som har det.

Som jag förstått så är idén med att ha ett frikort att en person i ett monogamt förhållande har sin partners tillåtelse att ha sex med en känd person om tillfälle uppstår.

Så min fråga är, om det verkligen var möjligt, skulle du ha sex med ditt frikort?

Jag är nyfiken på om du tror att när det verkligen kommer till kritan, kommer det verkligen kännas rätt att göra det?

Att ha sex med någon du inte känner och när du är i ett annars monogamt förhållande?

Plus vad är skillnaden med att vara okej med att ens partner har ett frikort eller att ha ett förhållande där en är polyamorös eller vara i ett öppet förhållande?

Är det för att sannolikheten att möjligheten till sex med ens frikort är så minimal?

Hur skulle du känna om din partner hade möjlighet att ha sex med sitt frikort och hade det?

Had det känts annorlunda emot om din partner träffade en vanlig dödlig som de vill ha sex med?

vendelay
2017-01-31 20:02
#4

Mitt frikort skulle vara Sam Winchester (ja, jag är medveten om att han inte finns på riktigt 😛). Helt ärligt så skulle jag inte på något sätt göra något sexuellt eller romantiskt även om jag hade chansen (för jag är ju kär i min pojkvän) men jag är ändå väldigt kär i Sammy 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[xMondSy]
2017-01-31 20:39
#5

Pierre Bouvier! Nöjer mig inte bara med en kram av honom, skulle han erbjuda så tar jag definitivt chansen :)

Lia
2017-02-01 01:23
#6

Jon Lajoie. 😂 Omg, så charmig!

Annons:
Gaara
2017-02-01 19:06
#7

Ingen alls faktiskt. :)

[Tuulikki]
2017-02-01 21:47
#8

Wentworth Miller😍

Jungfru82
2017-02-01 21:55
#9

Johnny Depp

[Tuulikki]
2017-02-01 23:07
#10

#3 Nej, jag skulle inte ha sex med mitt "frikort" utan ser det mest som en rolig grej att skoja om. En puss på kinden och en kram skulle jag gärna ta emot😃

flocken
2017-02-02 05:27
#11

inget sexuellt. Tänk om frikorten är värdelösa i sängen o man blir besviken. Inte värt det 😂 O även om jag träffade diesel skulle jag svimma 😝

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Thiah]
2017-02-02 07:07
#12

#1 Vi delar visst två, Jason statham och Gerard butler. 😍

[Outlawly]
2017-02-02 08:41
#13

#6 Jag har aldrig sett någon nämna honom ever! Nu var det läääängesedan han släppte sin låt om 2 girls 1 cup. Men den är svängig (men fruktansvärd text). Det är bara därför jag vet vem han är…

Brendan Fraser Djungel George. Endast om han såg ut som 1997.

Annons:
[Thiah]
2017-02-02 09:05
#14

#13 skönt att jag inte är den enda som vill sätta ett datum/roll på vissa. :)

Zadeira
2017-02-02 13:29
#15

Jag brukar skämta om att Tuomas Holopainen skulle vara mitt fri-kort, men han har fått sin chans och tog den inte så nu får han skylla sig själv. Det var nämligen så att jag intervjuade honom och på skämt avslutade jag vårt möte med att fråga om han ville gifta sig med mig. Tänkte att man måste ju passa på när man träffar sin absolut största idol, men han tackade nej 😃

Numera är jag asexuell så sex intresserar mig inte, men visst skulle jag gärna kramas och pussas lite om jag fick chansen.

Jag kommer inte ihåg vem min pojkväns frikort skulle vara men hade han fått chansen och velat ta den så hade det varit helt okej för min del så länge han skyddade sig.

Evilina
2017-02-02 14:10
#16

Har inget intresse för sex med någon annan än min partner, men vi har ändå skämtat om det och för mig skulle det helt klart vara Emma Stone. Minns inte om han hade nån.

[Devya]
2017-02-02 15:42
#17

#13 Åhhh, han såg ju helt supersöt ut på den tiden, Brendan Fraser! Jag hade en crush på honom efter den filmen. :)

Lia
2017-02-02 15:43
#18

#13 😃

MissClue
2017-02-03 00:17
#19

Tom Hardy ❤️

I love not man the less, but Nature more…

flocken
2017-02-03 05:44
#20

Om man ska säga någon på hur de såg ut förr. Harrison Ford i Indiana Jones. Eller varför inte Patrick Swayze i dirty dancing

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Honestyisdead
2017-02-03 08:08
#21

Shemar Moore utan tvekan 😇

Annette
2017-02-03 23:59
#22

Leif GW Persson ❤️. Vi skulle äta middag under intressanta diskussioner.

tlover
2017-02-04 08:38
#23

Då jag är också är demisexuell så skulle jag inte vilja ha sex med nån jag inte ens känner bara för att denne är snygg/sexig.

Det finns vissa som jag skulle bete mig som ett riktigt fan mot däremot (typ "omg, omg, jag kan inte troo det är sant" och be om autograf) men det är inga som jag skulle vilja ha sex med utan såna som jag ser upp till, typ Ray Mears och Ajahn Brahm. Men skulle som sagt inte vilja ha sex med dom (den ena är gammal nog att vara min pappa och den andra är gammal nog att vara min pappa och dessutom munk).

l'm back

VT4ever
2017-02-06 21:02
#24

Tom hardy i serien Taboo är så dragandes het. 😍Även Jake Gyllenhaal

soundtrack
2017-02-07 09:11
#25

Hugh Jackman, i Wolverine-skepnad

Regiina-c
2017-02-09 19:55
#26

Jag håller helt med om Jon Bon Jovi!! ( i lite yngre ålder då) ;)

Annars Bradley Cooper 😍 eller kanske Ewan McGregor

Upp till toppen
Annons: