Annons:
Etikettfysisk-hälsa
Läst 878 ggr
Tiktak697
2017-01-13 06:14

Sved och smärta

Har som sved runt Snipp öppningen och på klitoris eller så händer de bara ihop genom nerver . Min Karl var varigt borta ett tag men senaste 2 veckorna jag vi varigt extra sexuellt aktiva . I helgen hade vi jätte mycket under de 2 dagarna . Och nu har vi haft lite emmelan åt men nu har det gått 3 dagar utan . Men det svider runt öppningen eller idag börja de . Det känns mer som att den har varigt jätte torr som att vi bränt snippan efterspel många gånger då den varig öm och torr. Efter 15 på en kväll 4 på en morgon kanske man slitigt ut den ?

Mvh Tiktak

Annons:
Bill&Bull
2017-01-13 09:36
#1

Vid så täta samlag är det vanligt att få irritation, huden är extra känslig där nere. Skulle råda dig att smörja med en läkande salva och sedan vänta med samlag tills irritationen gått över, låta underlivet vila.

||My Love For Animals Is Immortal||

Aleya
2017-01-13 10:50
#2

Du har ju haft liknande problem innan. Så tror det är bättre att vända sig till gyn.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

OlgaMaria
2017-01-13 11:17
#3

Om man har sex väldigt ofta är det inte konstigt om det blir ett litet sår som det kan komma in bakterier i och då kan det svida och göra väldigt ont. Kokosolja och aloe Vera-gel är bra att smörja med. EMS-salva och Eteri-salva är väldigt bra också.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Tiktak697
2017-01-15 23:04
#4

Tack snälla ni gör svaren det var rätt jag har får iritation men också åkt på en lindrig urinvägsinflamation som nu behandlas sista ggr imorgon 😅😓 men så lättad var rädd för att jag fått någon farlig åkomma tack snälla ni . Men finns det en lugnande salva tex ? Som dämpar när man ändå har lätt för torrhetc

Mvh Tiktak

Bill&Bull
2017-01-16 12:37
#5

På apoteket finns salvor man kan använda i underlivet. Finns även för när man duschar som återfuktar. Intimtvätt. Du kan fråga på apoteket vad som finns som kan passa dig. Säg att du har problem med torrhet och behöver nåt som återfuktar och skyddar.

||My Love For Animals Is Immortal||

Upp till toppen
Annons: