Annons:
Etikettsexualitet
Läst 2091 ggr
Anonym
Anonym
1/12/17, 1:12 AM

Tips på sexleksak

Funderar på att skaffa sexleksaker men vet inte riktigt vad. Penetrerande sex är skönt men inte något som får mig att komma så bara en vanlig dildo känns inte så aktuellt. Funderar på g-punkts-vibrator eller en rabbit men har ju ingen tidigare erfarenhet så vet inte vad jag ska köpa. Vill dessutom ha trådlösa leksaker, utöver de andra, och där tar jag också gärna emot idéer när det gäller sånt.

Annons:
[AnimeV4]
1/12/17, 2:01 AM
#1

Jag tror att det är bäst att du själv prövar dig fram då det är så olika med vad man gillar. Tipsar iallafall om medicinskt silikon då det är ytterst sällan man är allergisk mot det. Materialet är inte heller poröst och går att rengöra till 100% (går att koka!). Det finns olika hårdheter och jag föredrar definitivt de mjukare. Annars har du även glas och metall för rengörings skull. Dessa går även att värma och kyla ner om man vill ha temperaturlekar🙂

https://www.joyland.se/ är en bra sida!

Anonym
Anonym
1/12/17, 7:17 PM
Hanna Youvan
1/14/17, 7:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

En verklig enkel dildo är ju en färsk morot i lämplig volym! Det har jag använt flera ggr, skala den först så är den färsk och fräsch.

Trollsländan landar på min vänstra axel,
Dess prasslande vingar hörs.
Nu sitter den helt still
Så flyger den iväg igen.

[AnimeV4]
1/14/17, 3:32 PM
#4

#3 Eller hellre - Använd kondom

vendelay
1/14/17, 8:30 PM
#5

#3 Säger samma som PuffBuck - använd kondom! Även om du skalar den kan du få i dig riktigt farliga bakterier.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Hanna Youvan
2/11/17, 10:25 AM
#6

Ja kondom är ju på visst vis sexassocierat också ❣️

Trollsländan landar på min vänstra axel,
Dess prasslande vingar hörs.
Nu sitter den helt still
Så flyger den iväg igen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: