Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 778 ggr
Anonym
Anonym
12/11/16, 2:45 AM

Tips på bra ställen att köpa bra BHar?

Skulle behöva köpa ny BH nu jag då mina älskade gnagare lyckats dra in den enda som sitte bra i buren och mumsat på den…. den sitter inte så bra längre, Denna typ hittar jag ingenstans längre och behöver därför köpa en ny…. men var köper jag en ny som sitter bra? som är lite finare? och som har speciella mått?

Jag har nämligen väldigt olika stora bröst (skäms nått extremt över det just för att storleken är så jätte olika) Ena är nog åtminstone D kanske DD eller E Och andra kan inte vara större än B, det är minimalt….. jag skulle vilja ha en bh som sitter bra, som döljer de olika storlekarna åtminstone lite och som kanske till och med är snygg! nån som har samma problem? SKulle faktiskt helst av allt vilja gå utan BH, men kan inte iom att jag skäms så mycket över mina bröst.

Annons:
sp0ngeb0b
12/11/16, 8:35 AM
#1

Jag själv brukar köpa mina BH:ar på Twilfit, där har de många storlekar och fina modeller. Jag har själv större storlek än vad man kan köpa i vanliga klädbutiker, men har hittat fina på Twilfit. Dock vet jag inte hur det är med specialstorlekar, men du kan ju alltid gå in och fråga :) Annars kan du testa t.ex. Change

Em_
12/11/16, 3:53 PM
#2

Twilfit och Lindex tycker jag är bra.


Upp till toppen
Annons: