Annons:
Etikettpsykisk-hälsa
Läst 1416 ggr
maggizponni
2016-12-10 14:48

Hej, jag vill bara säga tack

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej kvinna iFokus! Jag vill bara säga tack för att alla har varit så fina och kommit med så bra respons på alla mina inlägg om min negativa relation till mitt ansikte! Jag har precis köpt en julklapp till mig själv som är en bok om bdd som även är vägledande och varför bdd? Och hur man komme ur det! Nästa år ska jag fortsätta att utveckla mig själv, gå till mina psykologer, fullfölja min KBT behandling på bupp och stärka min självkänsla! Ett annat nyårslöfte är att läsa mycket självförverkligande böcker och läsa om psykologi. Jag ska reflektera över mitt liv, min framtid och tänka och diskutera frågan "hur vill jag leva, hur vill jag känna, hur vill jag må?"! "vill jag se vacker ut? Eller vill jag känna mig vacker?" att vara vacker eller kännas sig vacker, i vilket tillstånd känner man sig egentligen lycklig och tycker att man är vacker? Kram på er

Annons:
maggizponni
2016-12-10 14:48
#1
maggizponni
2016-12-10 14:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
maggizponni
2016-12-10 14:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3
maggizponni
2016-12-10 14:52
#4

Nu när jag läser mina gamla i inlägg skäms jag över mig själv, jag tycker jag är otroligt larvig och jag förstår nu eran frustration, speciellt Sarahs <3 :) Jag vill inte att man ska tabort inläggen då jag vet att finns många som känner igen sig och jag vill visa att "du är inte ensam" om att känna så!

Aleya
2016-12-10 15:02
#5

Bra. Jag hoppas att du får hjälp så du kan hantera detta. Och ett tips är att tänka på vad du lägger ut för inlägg. För dom försvinner inte. Så nästa gång du får ett infall att skriva om ditt ansikte, gör det inte. Det har ju inte lett till mer än tråkiga inlägg emot dig. Men bra att du söker hjälp.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Tjeja
2016-12-10 15:05
#6

STOR KRAM och LYCKA TILL!❤️

Härligt att du börjar ta tag i ditt liv och ditt mående!!! 👍

Du förtjänar att trivas och må bra i dig själv sådan som du är!☀️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Pytteliten
2016-12-12 15:49
#7

Wow, vad glad jag blir! Det största steget har du nu redan tagit, men stort lycka till i framtiden önskar jag dig!!!

Gaara
2016-12-14 19:35
#8

Grymt jobbat och lycka till nu. :D

Upp till toppen
Annons: