Annons:
Etikettsexualitet
Läst 6361 ggr
Lizelda
2016-12-08 12:51

Storlek på partners penis

Hur stor är din partner och vilken storlek föredrar du?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Maria
2016-12-08 12:55
#1

Menar du allvar???

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lizelda
2016-12-08 12:58
#2

Ja?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Fridaaaa
2016-12-08 13:00
#3

Viktigast är personkemin och hur man konektar i sängen, inte storleken på den.
Tror inte min partner uppskattar om jag skriver ut storlek heller, tror jag få gör egentligen.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lizelda
2016-12-08 13:02
#4

#3 Självklart spelar storleken mindre roll, det var bara en fråga av ren och skär nyfikenhet, utan någon baktanke alls.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Jane-Lyzell
2016-12-08 13:06
#5

Ha ha ha den här tråden får nog flest tittat poäng tror jag 🙂

Jag brukar säga lagom är bäst när det gäller din fråga - huruvida min mans är - är vår ensak - men kan förstå att förstora eller för små kan innebära problem för en del - så en viktig fråga  för en del  och oviktigt för andra .

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

himalaya27
2016-12-08 13:13
#6

Min partner har ingen penis och jag föredrar att ha det så.

Annons:
PennyTrollet
2016-12-08 13:13
#7

En väldigt personlig fråga både när det gäller sin privata sfär och vad man tycker.

[PeterTM]
2016-12-08 13:32
#8

Du får ursäkta Lizelda, men detta är rent ut sagt vansinne. Ingen människa kan väl vara så cynisk att man dissar eller dumpar någon man förälskat sig i och kanske vill dela livet med pga storleken på könsorganet, oavsett om det gäller kvinna eller man?

Du vet, ingen människa kan välja sexuell läggning eller storlek på de olika organen oavsett om det är en han/hon/hen, man föds till vad man är och hur man är beskaffad och såna här frågeställningar kommer alltid att skada folk oavsett om det är för stort eller för litet.

ThatCuteThingie
2016-12-08 13:40
#9

jag tror jag förstår frågan till viss del jag kan förstå att storleken spelar roll då man kanske inte vill spendera livet med någon som inte kan uppfylla dina krav i sängen men att fråga andra människor om deras ideal om storlek och vad deras partner har för storlek är någ inte riktigt en populär fråga . det är ett känsligt ämne för många och storleken spelar en roll det gör den men inte så att man måste fråga andra människor vad deras partner har för storlek . och dom som har svarat har sagt att det inte spelar roll men det gör det faktiskt .. skulle din partner vara stor nog att inte komma in i dig utan att skada dig hade de varit ett problem i det flesta fall osv

[PeterTM]
2016-12-08 13:43
#10

#9 Krav i sängen är något man kan ha som ung obunden. Den dag man förälskat sig i någon och vill dela livet med den personen, upphör allt vad krav heter på samtliga områden.

InkaAthilea
2016-12-08 13:46
#11

Hans storlek är Alldeles perfekt. 😊

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

[AnimeV4]
2016-12-08 13:56
#12

Jag har ingen jag träffar, men jag föredrar mindre storlekar. Runt 15 cm kanske🙂

Jag förstår inte hur en sådan simpel fråga kunde väcka sådana reaktioner. Det var inget sagt om att lämna någon pga storleken på penis. Det var lika harmlöst som om man skulle ha en partner med blont hår, men föredrar svart. Känner man sig illa berörd över sin storlek så kanske man inte ska klicka in på en tråd med en sådan rubrik, för sin egen skull.

Honestyisdead
2016-12-08 14:03
#13

#8 Ts har inte påstått något utan ställde frågor. Finns ingen anled att reagera så.

Annons:
[PeterTM]
2016-12-08 14:42
#14

#13 Ingen kan väl bestämma åt mig hur jag ska reagera?

Sollar
2016-12-08 15:08
#15

Jag tror ärligt talat att jag hade reagerat om en man hade startat en tråd om vilka bröst de föredrar eller vilken storlek på kvinnors blygdläppar de föredrar.

Asexuell
2016-12-08 15:32
#16

Har ju inte direkt tagit fram måttbandet så jag har ingen aning om hur stor penis min partner har och jag bryr mig inte heller. Konstig fråga.

Odd
2016-12-08 16:30
#17

Kan hålla med om att frågan var för personlig med tanke på att partnern i fråga inte har den uppenbara valmöjligheten att inte svara eller svara om han vill, tycker inte om tanken att någon man ska kunna lita på sitter och skriver hur man ser ut naken på ett internetforum. Men jag klandrar inte nyfikenheten, jag var ju själv tillräckligt nyfiken för att klicka på länken 😃

Så jag kan ju svara för min egen del, själv är jag 15 cm (har faktiskt inte mätt omkretsen, men där ligger den nog på den större skalan, då jag blir väldigt bred) och har endast haft en partner som klagat på min storlek. Min första flickvän tyckte jag var för liten, men hon kunde säga vad som helst för att skada mitt självförtroende och höll på med mycket psykisk misshandel och utnyttjande. 

Medans det förhållandet pågick kände man sig ju självklart otillräcklig (inte bara av den anledningen), men efter att haft flera partners utan klagomål inser man att problemet låg hos henne. Hon hade dessutom aldrig några svårigheter med att få orgasm när vi hade sex, så det tolkar jag som ytterligare ett bevis på att det var skitsnack.

Min förra "flickvän" (vi var aldrig officiellt tillsammans, träffades mest bara för att ha sex) tyckte jag var för stor i vissa ställningar, då kunde jag inte penetrera hela vägen utan att det tog stopp och hon fick ont. Men efter att ha hittat vinklar som fungerade för oss tyckte hon den var perfekt. 

Det enda klagomål jag har på mig själv är att jag är 13-15 cm även i slakt tillstånd, dvs jag växer bara i omkrets när jag får en erektion, vilket jag personligen tycker är lite för stort och otympligt att springa runt med i byxorna hela tiden. Särskilt eftersom jag är väldigt liten (162cm) blir kontrasten väldigt stor, i vissa byxor är den alldeles för uppenbar och det känns som om man stoltserar runt med den på display, så jag försöker oftast packa den i vinklar som gör den mindre iögonfallande. 

Nu är ju min ändå medelmåttig, men tror inte tjejer tänker på att vi måste bära runt på den varje dag och tycker att det är mer spännande med större storlekar, även om de själva tycker att det är jobbigt med t.ex för stora bröst. Testa själv att springa runt med en pengarulle i trosorna en hel dag, helt plötsligt verkar inte 15 cm särskilt litet 😃

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Wellcraft
2016-12-08 18:04
#18

Känsligt ämne, tydligen. Förstår!

De partners jag haft förhållande med har haft modell större, vilket inte alltid är jättekul. Då jag är väldigt känslig.
Har legat med skapligt många utan att ha förhållande och medel är bekvämast egentligen när vi snackar one night stand(typ 15-16?, har inte mätt deras..), men å andra sidan har jag bäst sex med den jag är tillsammans med nu och hans är klart över medel.
Så jag föredrar nog ingen speciell storlek, utan det är personen kuken sitter på som spelar roll, men jag skulle nog inte trivas med en för liten, har inte haft sex med en liten kuk någon gång så vet inte.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

flocken
2016-12-08 18:47
#19

Har allt från " har han börjat ännu? Upps nästan klar. Dax att fejka" till gigantiska. O det är ingen höjdare. Var rätt vild o okontrollerbar som ung. Bytte partners som jag bytte kläder. Men nu med 12 år med samma man är livet perfekt. Han har * mättar med händerna *

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

pyromanen
2016-12-08 19:26
#20

Har inte mätt snoppen på någon partner.

Annons:
Lizelda
2016-12-08 20:08
#21

Jag ser inga problem med att någon undrar om man föredrar små eller stora bröst, det är ju en smaksak. Man kan föredra blonda framför rödhåriga, blå ögon framför bruna och tjocka framför smala. Det var en nyfiken fråga.

Beauty lies in the eye of the beholder. Jag ogillar egentligen blonda, blåögda, feminina killar men det är just det min pojkvän är och det är det snyggaste som finns, fast jag fortfarande inte tycker om det på andra.

Medelstor penis och jag är mer än nöjd, har ingen annan erfarenhet av storlek så jag kan inte säga om jag föredrar större men jag gillar hans storlek, utan tvekan. Lagom är bäst ;)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Fridaaaa
2016-12-08 20:32
#22

#21 Beror på vad man anser är "liten", "stor" "medel" också :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annielle
2016-12-08 20:36
#23

Har inte mätt på någon partner heller, och det har varit olika storlekar.

Det viktigaste är personen den sitter på och hur har använder den,  ja definitivt inte enbart det heller, det beror ju på allt runt sexet, sex är ju mycket mer än så.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Lizelda
2016-12-08 21:14
#24

#22 Fått uppfattningen att medel ligger runt 15 :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[postmortum91]
2016-12-08 22:51
#25

Det var runt 15-16 års åldern jag och mina vänner intresserade sig för storleken på våra pojkvänner eller ligger och diskuterade det. Nu som 25 känns det väldigt avlägset. Gissar på att ts är antingen under 18 eller nyligen blivit sexuellt aktiv, har jag rätt?

Lizelda
2016-12-08 23:37
#26

#25 Helt ärligt, vad spelar det för roll? Jag läste en artikel om det och det var så jag kom att tänka på det.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Honestyisdead
2016-12-09 10:05
#27

#14 Fast att reagera på något som aldrig skrivits kan ju aldrig bli rätt.

Annons:
jessR
2016-12-09 14:14
#28

Tycker man ämnet är känsligt så kan man ju låta bli att berätta, ingen som tvingar. För min del är det rätt intressant att veta vad andra föredrar. Jag har blivit dissad av killar för att jag var kortklippt när jag var det och även fått killar intresserade på grund av mina bröst, men även dissad på grund av dem då smaken är olika. Så nej, tycker inte det är så konstig fråga, själv föredrar jag något över medel, om det skulle handla om enbart en sexuell relation men annars är det ju personen den sitter på som är viktigast. Rolig tråd! :)

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Anonym
Anonym
2016-12-09 15:46
#29

Min partner och jag var nyfiken på hur lång den faktiskt var, så vi mätte ihop. När han mätte fick han den till 19, när jag gjorde det blev det 17 nästan 18. Då mitt i akten. I början var det dock jobbigt, han var aningen stor för mig Han gillar att jag har stora bröst för min lilla kropp (173cm, 58kg och 70D) och jag tycker väl att det är ok med en större penis än vad jag kanske önskat. Ts ställde en fråga, varför vrida den? Antingen svarar man ärligt eller så kan man bara låta det vara. Tycker jag iaf Postar anonymt då jag inte vill ha påhopp privat (har hänt innan)

Anonym
Anonym
2016-12-10 14:06
#30

Jag kör också på anonym kommentar 👋 Har haft sex med två personer, varav båda varit pojkvänner. Och har faktiskt mätt bådas penisar av ren nyfikenhet. Min förra kille var ca 18 cm medan min nuvarande är ca 15. Båda har funkat bra så har inga preferenser, har dock mycket bättre sex med min nuvarande men det beror nog mer på honom som person, kemin, intressen i sängen osv. Så jag föredrar ingen speciell storlek, vad som spelar roll är hur själva sexet är och det beror oftast helt på personen.

bellanova
2016-12-12 15:51
#31

spelar ingen roll Huvudsaken är väl att han kan använda den

Honestyisdead
2016-12-13 04:31
#32

#31 klart det spelar roll. Är den för liten känns det inte.  Spelar ingen roll hur den används. Är den för stor får du inte in den.

Så visst låter det bra. Men det är lögn. Teknik kan inte lösa allt.

amandain
2016-12-13 11:48
#33

Tycker inte det spelar nån roll alls för även om den skulle vara "för stor" eller "för liten" så skulle det inte vara en anledning för mig att göra slut utan då skulle jag välja annan typ av sex om vi hade det problemet att han var för stor för att ens kunna föras in. Penetrerande sex är inte viktigt om det inte funkar. Då kan jag ha oralsex/smeksex osv.

jessR
2016-12-13 11:55
#34

#33. Frågan var ju, vilken storlek man föredrar, inte om man vill göra slut på grund av fel storlek, det är ingen av som har sagt något om det 😃

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Annons:
Honestyisdead
2016-12-13 12:00
#35

#33 Ingen har sagt att man ska göra slut.

amandain
2016-12-13 14:51
#36

#34 Ja men jag tycker ändå inte det spelar nån roll. för det kvittar om jag  kan ha penetrerande sex eller inte så jag föredrar ingen speciell storlek

jessR
2016-12-13 16:02
#37

#36 Jaj då har du ju svarat på frågan, storleken är inte av betydelse :)

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Anonym
Anonym
2016-12-14 10:31
#38

Min kille har ca 15 och det tycker jag är perfekt. Har varit med både större och mindre men de killar som haft ca 15 har passat mig bäst.

jessR
2016-12-14 16:00
#39

Intressant att de flesta här verkar föredra normal eller mindre. Alla mina tjejkompisar/vänner  har en dragning åt större storlekar så jag trodde det var vanligast men då har jag lärt mig att så inte är fallet! 😃

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Tjeja
2016-12-15 08:51
#40

Min partner har allt som behövs för att tillfredsställa mig! Vad som sitter mellan benen är bland det mindre viktiga sakerna för att lyckas på den biten! 😊

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: