Annons:
Etikettoff-topic
Läst 997 ggr
[smalldreams]
12/3/16, 8:01 PM

skönhetsoperera hakan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det någon här inne som skönhetsopererat sin haka? har försökt googla men inte hittat så mycket, vet någon priser m.m? jag har en ovanligt lång haka skulle vilja ha den mer proportionerlig vad heter ett ingrepp för att förminska en haka?

bifogar en bild. Finns det någon annan sida jag kan lägga upp sånt här på också, tipsa gärna.

Annons:
Honestyisdead
12/3/16, 8:04 PM
#1

Den där hakan är inte ovanligt lång.  Ser helt normal ut. Att göra den mindre skulle se konstigt ut enligt mig. 

Känner tyvärr inte till några priser. Du kan testa fråga inne på mode och skönhet också.

[Devya]
12/3/16, 8:10 PM
#2

Tror detsamma som Hera att du kan se konstig ut om du förminskar din haka som just nu ser helt normal ut. Sen igen, om du går till ett proffsigt ställe så kan de ge dig bättre råd eller t.om. helt avråda dig från att förminska hakan om de ser att det endast kommer att få dig att se oproportionerlig ut.

Aleya
12/3/16, 8:26 PM
#3

Behåll det du har ts. Som min läkare sa: oskuret är bäst. Jag ser inget ovanligt med din haka.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Agafia
12/3/16, 8:46 PM
#4

Ovanligt lång ? Ser ut att vara en perfekt storlek , en mindre skulle se riktigt skum ut !

maggizponni
12/4/16, 12:15 AM
#5

Om jag såg den där hakan på stam skulle jag aldrig säga att den är lång! Jag skull inte ens lägga märke till den för den är normal! Det är som om alla skulle operera sina hakar…. Du har verkligen en jättefin haka! Sen är det lite svårt att se om den är lång då man inte ser hela ditt ansikte.. Då ser man inte hur hakan ser ut i förhållande till allt annat fint på dig! Men på den bilden ser helt bra ut och inget du ska oro dig för! Verkligen inte

maggizponni
12/4/16, 12:16 AM
#6

Perfekta läppar btw #iwish

Annons:
maggizponni
12/4/16, 12:18 AM
#7

Och min stavning är sämst då jag skriver ifrån ipaden:)

[rumelle]
12/4/16, 8:22 AM
#8

Ser ingenting ovanligt med din haka. Men en bild där man även ser näsan skulle göra det lättare att se om hakan är oproportionelig. 
Jag har en stor haka som sticker ut. Har aldrig tyckt om den men om man jämför med hur min näsa ser ut och övriga ansiktet så skulle det se skitskumt ut om jag opererade hakan mindre. Isåfall skulle jag få göra om näsan också för att det skulle bli proportioneligt men antagligen skulle det se konstigt ut mot resten av ansiktet.

[smalldreams]
12/4/16, 11:58 PM
#9

Tack fina ni är ❤️

Upp till toppen
Annons: