Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Den kvinnliga kroppen Fysisk hälsa Psykisk hälsa Sjukdomar Menscykeln och Mensskydd Gynekologsnack Preventivmedel PMS Klimakteriet Ung kvinna Singellivet Sexualitet Samlevnad Mammarollen I hemmet Ute i arbetslivet Samhälle och Feminism Våld mot kvinnor Skönhet och Mode Killsnack OT - Off Topic Om sajten och iFokus
OT - Off Topic

Instagram - lägg till konto?

2016-11-27 23:13 #0 av: vendelay

På Instagram finns funktionen "lägg till konto" vilket jag antar innebär att det blir lättare att växla mellan olika konton? Hur funkar detta? Kan någon annan se vilka profiler som är länkade till det kontot? (Eller tvärtom - kan någon se om jag är länkad till det kontot?)

Sorry om det är virrigt, jag vet inte hur jag ska ställa frågan riktigt.

"Vegans don't just say they love animals..." 
Medarbetare på Vegan iFokus Hjärta

Anmäl
2016-11-28 05:23 #1 av: xMondSy

Det är precis som du skriver att man lättare ska kunna växla mellan sina egna konton istället för att hålla på att logga in och ut hela tiden.

Och nej, vad jag vet så kan ingen se att kontona är länkade på något vis alls då de inte hör ihop egentligen :)

Tag dagen som den kommer! Glad

Anmäl
2016-11-28 06:31 #2 av: vendelay

#1 Tack Glad

"Vegans don't just say they love animals..." 
Medarbetare på Vegan iFokus Hjärta

Anmäl
2016-11-28 16:50 #3 av: Stallmima

Nu vart jag nyfiken på var denna funktion finns i instagram!  Någon som kan visa?

Anmäl
2016-11-28 18:46 #4 av: xMondSy

#3 du går in på din profil -> prickarna uppe i högra hörnet -> scrolla längst ner så hittar du.

För att sedan växla mellan kontona så går man in på sin profil och trycker på sitt profilnamn, där ska finnas en liten pil när du är inloggad på flera konton :)

Anmäl
2016-11-28 20:17 #5 av: Stallmima

Tack ska du ha!  #4   Tummen upp

Anmäl
2016-11-28 20:26 #6 av: xMondSy

#2 och #5 varsågod bägge två :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.