Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Den kvinnliga kroppen Fysisk hälsa Psykisk hälsa Sjukdomar Menscykeln och Mensskydd Gynekologsnack Preventivmedel PMS Klimakteriet Ung kvinna Singellivet Sexualitet Samlevnad Mammarollen I hemmet Ute i arbetslivet Samhälle och Feminism Våld mot kvinnor Skönhet och Mode Killsnack OT - Off Topic Om sajten och iFokus
Gynekologsnack

Värk i tjejmagen..

2016-11-22 14:23 #0 av: Azalhea

Hej. Jag har pco och cystor sen länge.
Har nu efter en långdragen, seg och tråkig mens fått KONSTIGT ont i nedre delen av magen. Känns som om livmodern är uppsvälld och gör SÅ ont om jag är kissnödig. Har även att det känns som skarpa nålstick.. var till vc igår och tog en sänka som var HELT normal. Efter ringde jag kvinnokliniken som i stortsätt avfärdade mig och gav mig en tid den 29e.. det kramar och stramar och fan å hans moster.

Jag är en väldigt orolig själ.
Tror alltid det värsta.
Någon som känner igen detta?

Anmäl
2016-11-22 14:26 #1 av: Maria

#0 Blev du verkligen avfärdad då du fick en tid den 29:e?

Det verkar som de tog dig på allvar.

/Maria

Anmäl
2016-11-22 14:40 #2 av: Azalhea

Ursäkta. 29 dec.

Anmäl
2016-11-22 19:35 #3 av: Azalhea

Puff

Anmäl
2016-11-23 08:39 #4 av: Aleya

Om du nu känner att du inte mår bra så okej du in på akuten. Jag har själv ofta smärtor som vissa skulle gå till läkaren för. Men jag har slutat orka bry mig då det verkar inte finnas nått att göra.

Så du måste avgöra själv.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.