Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 506 ggr
emeliiiiieee
11/9/16, 10:21 AM

Bruna flytningar?

Varför får man bruna flytningar? Jag har aldrig haft problem med detta förut. Hade mens för 2 veckor sedan och i söndags upptäkte jag att jag fått bruna flytningar. De är väldigt väldigt bruna. Har inget preventivmedel för tillfället. Hade sex i lördags, vet inte om det beror på det. Vad kan man göra?

Annons:
OlgaMaria
11/9/16, 10:33 AM
#1

Ingen fara. Bruna flytningar är lite gammalt blod som kommer ut. Det kan hända någon gång men är för de flesta en ovanlighet. Så länge det är övergående behöver du inte oroa dig.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

emeliiiiieee
11/9/16, 11:11 AM
#2

Kan det bero på infektion? Har även fruktansvärt ont i magen. Mensvärk ungefär

Fransu
11/9/16, 11:15 AM
#3

Om flytningarna luktar illa och du har ont (feber?) så bör du söka för det. Om du hade mens för två veckor sedan kan du ju ha ägglossning nu. Det kan ju vara det som gör ont. Är du orolig så ring 1177 och hör vad dom tycker du ska göra. Lycka till!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Halvdansken
11/9/16, 2:42 PM
#4

#2. Kan vara ägglossning. Jag hade skitont då, nästan värre än mensvärken.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

emeliiiiieee
11/9/16, 2:49 PM
#5

Har aldrig haft ont eller känt av ägglossningen . Bokat tid på gyn då jag haft ont sen augusti och mer ont efter aborten i september :)

Fransu
11/9/16, 3:18 PM
#6

Bra att du kollar upp det!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Halvdansken
11/9/16, 9:15 PM
#7

#5. Kanske varit en bra ide om du berättat det i första inlägget…

Hatar cancer och älskar vårlökar.

emeliiiiieee
11/9/16, 10:29 PM
#8

#7 Tänkte inte att de hade nå samband bara då de ändå inte hittar nå fel.

emeliiiiieee
11/9/16, 11:53 PM
#9

Har jag rätt att be om cellprov om jag är under 23?

emeliiiiieee
11/9/16, 11:56 PM
#10

Har även märkt att bruna flytningarna stannar av ibland och kan va borta en hel dag och sen får jag en orgasm och så är det igång igen. Vad kan detta bero på? Är fruktansvärt nojig och har nästan panik

Upp till toppen
Annons: