Annons:
Etikettpreventivmedel
Läst 769 ggr
Emelie Nilsson
10/25/16, 6:25 PM

ont av p-piller?

hej, jag äter p-piller som heter abonelle tror jag det stavas. Jag har tagit dem i ett tag nu och är på min första karta vid mitten av andra raden… jag börjar känna av magont, är det vanligt? ska jag hoppa över p- pillerna och ta sockerpillerna eller ska jag fortsätta äta kartan som vanligt ( har haft ont i magen ifrån och till i 3 dagar nu ) detta känns inte normalt men jag är ny på detta så kan inte säga så mycket om detta, har läst lite runt här och på andra sidor, och dem flesta skriver att det är äggstockarna. Men oron sitter kvar, och jag vill bara att jag och min kropp ska vara ett team som funkar ihop :) tacksam för snabba svar så jag vet vad jag ska ta för piller ikväll.

Annons:
Honestyisdead
10/25/16, 7:12 PM
#1

Du ska fortsätta äta pillerna som du ska. Förstår inte varför du skulle hoppa över resten av kartan för att du har magont?

[Devya]
10/26/16, 7:53 AM
#2

Klart du ska fortsätta ta dem. Det rekommenderas ju att man testar på p-pillren i åtminstone tre månader och om ens kropp fortfarande inte kommer överens med pillren vid det läget kan man behöva byta.

Upp till toppen
Annons: