Annons:
Etikettoff-topic
Läst 626 ggr
[Summernight]
10/23/16, 9:05 PM

Vad ska man ge bort? min farmor har dött

Lägger detta under off topic.

Min farmor har dött, min pappa lever fortfarande alltså har han mist sin mamma. 

Jag vill ge honom någon present jag vet att man ska finnas där och självklart det kommer jag, men jag vill ge honom något som han blir glad för en liten överraskning. Kan inte vara dyrt, har funderat på lakrits lotter blommor, har ni något tips?

Annons:
Honestyisdead
10/23/16, 9:12 PM
#1

En liten delikatesskorg med saker som han gillar eller bjud honom på hans favoritmat.  Mat har en förmåga att trösta när man delar den med familjen.

vendelay
10/23/16, 9:44 PM
#2

Någonting han gillar kanske? T.ex. om han har ett bilintresse kanske du kan köpa en prenumeration på någon biltidning eller om han gillar katter kan ni åka på en dagsutflykt till ett katthem. Annars tycker jag att Heras idé är bra, mat är alltid trevligt.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

IaMiaMaria
10/24/16, 3:58 PM
#3

När min mormor gick bort så gav jag min mamma en fin ljuslykta som hon kunde tända ett ljus för mormor i. Det tror jag var uppskattat.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

[Túrwen]
10/24/16, 10:41 PM
#4

Hade bjudit ut på middag eller valt någon form av upplevelse där ni två umgås! Min farmor gick bort för ett par år sedan.. och har väl aldrig sett min pappa tackla det riktigt eftersom att han har svårt att visa känslor. Men vet att han uppskattar att vi umgås tillsammans väldigt mycket så och följer också med honom när han åker ut till minneslunden varje gång.

Halvdansken
10/24/16, 10:51 PM
#5

En kram.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Fialialej
10/24/16, 11:59 PM
#6

Skriv ett personligt brev och ge honom tillsammans med en ljuslykta, en klok bok, eller något annat som han kan vila tankarna med. En upplevelse är också ett bra förslag - titta på en film och beställ hem pizza eller nåt sånt.. Myskväll. :)

"På natten är alla katter svarta"

Annons:
Honestyisdead
10/25/16, 12:27 AM
#7

Vill bara meddela att ts har tagit bort sitt konto.

Upp till toppen
Annons: