Annons:
Etikettfysisk-hälsa
Läst 2198 ggr
Anonym
Anonym
9/14/16, 8:56 PM

Vitt klet (tmi)

Lite mycket information för folk som blir äcklade lätt, men när jag viker upp klitoris så är det en vit prick där, och om jag trycker lite kommer det ut vitt klet. Vad är det för något?

Annons:
Honestyisdead
9/14/16, 9:05 PM
#1

Förmodligen slidsekret.

Anonym
Anonym
9/14/16, 9:11 PM
#2

#1 Men det sitter fast när jag försöker dra bort det med naglarna.

Honestyisdead
9/14/16, 9:13 PM
#3

Kan vara en finne. Kläm inte.

[Devya]
9/15/16, 7:09 AM
#4

Jag skulle råda dig till att sluta sitta och peta på dig själv på det där viset. Så länge du inte har ont eller några andra problem så finns det nog ingen poäng med att gå och klämma och försöka dra bort något därifrån.  Eller egentligen finns det aldrig en bra orsak till att hålla på sådär. Titta kan man göra men inte klämma och eventuellt förorsaka någon infektion. :)

Anonym
Anonym
9/15/16, 7:15 AM
#5

#4 Hahaha jag råkade bara se det och blev orolig över vad det var för något

[postmortum91]
9/16/16, 5:50 AM
#6

Jag håller inte med. Det är ju jätteviktigt att få titta och känna på sin kropp. Det är redan så mycket schyschande när det gäller den kvinnliga könsorganet. Jag tror inte det är någon fara med din vita grej 😊

Annons:
Annielle
9/16/16, 8:21 AM
#7

Tror heller inte att det är någon fara, men riv och kläm absolut inte, ibland kan sådant leda till att det verkligen går illa och skapar stora problem i onödan.

Jag har gjort misstaget att klämma på ett par bröstkörtlar/mjökkörtlar i tonåren vilket ledde till att de svullnade upp/förstorades och sedan permanent har varit  så sedan dess, det ser ut som om jag har en större bröstvårta på ena bröstet på grund av detta (svullnaden flyter liksom i hop med min bröstvårta)

Var dig själv, det finns redan så många andra.

[Devya]
9/16/16, 5:24 PM
#8

#6 Det är ju en viss skillnad att titta och känna jämfört med att titta, klämma och riva! :)

Utforska gärna men man ska nog inte vara för hårdhänt och definitivt inte börja försöka "dra bort något med naglarna"! *ryser* Låter ju hemskt! :)

Så jag menade inte "shyscha" utan bara uppmanade ts till att sluta klämma och riva för sådant ska man nog inte hålla på med  för i värsta fall råkar hon ut för en infektion och det är nog inte så roligt. :)

Upp till toppen
Annons: