Fysisk hälsa

Vitt klet (tmi)

2016-09-14 20:56 #0 av: Anonym

Lite mycket information för folk som blir äcklade lätt, men när jag viker upp klitoris så är det en vit prick där, och om jag trycker lite kommer det ut vitt klet. Vad är det för något? 

Anmäl
2016-09-14 21:05 #1 av: Hera

Förmodligen slidsekret. 

Anmäl
2016-09-14 21:11 #2 av: Anonym

#1 Men det sitter fast när jag försöker dra bort det med naglarna.

Anmäl
2016-09-14 21:13 #3 av: Hera

Kan vara en finne. Kläm inte.

Anmäl
2016-09-15 07:09 #4 av: Devya

Jag skulle råda dig till att sluta sitta och peta på dig själv på det där viset. Så länge du inte har ont eller några andra problem så finns det nog ingen poäng med att gå och klämma och försöka dra bort något därifrån.  Eller egentligen finns det aldrig en bra orsak till att hålla på sådär. Titta kan man göra men inte klämma och eventuellt förorsaka någon infektion. :)

Anmäl
2016-09-15 07:15 #5 av: Anonym

#4 Hahaha jag råkade bara se det och blev orolig över vad det var för något

Anmäl
2016-09-16 05:50 #6 av: postmortum91

Jag håller inte med. Det är ju jätteviktigt att få titta och känna på sin kropp. Det är redan så mycket schyschande när det gäller den kvinnliga könsorganet. Jag tror inte det är någon fara med din vita grej 😊

-Postnatal

Anmäl
2016-09-16 08:21 #7 av: Annielle

Tror heller inte att det är någon fara, men riv och kläm absolut inte, ibland kan sådant leda till att det verkligen går illa och skapar stora problem i onödan.

Jag har gjort misstaget att klämma på ett par bröstkörtlar/mjökkörtlar i tonåren vilket ledde till att de svullnade upp/förstorades och sedan permanent har varit  så sedan dess, det ser ut som om jag har en större bröstvårta på ena bröstet på grund av detta (svullnaden flyter liksom i hop med min bröstvårta)

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.