Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1172 ggr
Mia-45
2016-09-05 17:13

Stick/svider vid samlag

Undrar om någon annan här inne har samma problem…
När jag ska ha samlag eller killen för in sina fingrar, så gör det jätteont. 
Svårt att förklara hur det känns men det stick-svider inne i vaginan. 
Jag ska till MVC i mitten på denna månaden men frågar här ändå.

Nån annan som har det likadant?
Jag har aldrig haft problem innan. 
Kan det ha med sköra slemhinnor eller så?

Annons:
Aleya
2016-09-05 17:41
#1

Jag har fått så vid sköra slemhinnor efter att jag har varit tvungen att ta en massa hormoner +att jag dessutom måste vara i klimakteriet med hjälp av sprutor ett tag framöver. Så om du börjar närma dig det naturliga klimakteriet så kan detta börja ske. (Vet inte hur gammal du är men det var en tanke) Har du testat glidmedel?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Mia-45
2016-09-05 18:28
#2

Aleya

Gör det ont inne i slidan av sköra slemhinnor? Känner du på samma sätt menar du?
Det är fruktansvärt jobbigt och gör rent ut sagt skitont!
Jag är 47 så att klimakteriet är på ingång är ju ingen omöjlighet. 

Har testat glidmedel men gör lika ont. Känns som det gör ont i nerver eller nåt. Ingen dov smärta utan mer skarp.

Aleya
2016-09-05 18:52
#3

#2 för mig gör det det och jag får lätt sprickor. Så jag måste alltid vara jäkligt tänd och våt innan nått förs in. Har haft otroliga problem vid cellprov och gynundersökningar just p g a mina slemhinnor. För jag börjar blöda så lätt. Och särskilt vid cellprov. Och jag vet att det kommer göra ont, så jag försöker slappna av. Jag kan ibland nästan skrika p g a smärtan. Dock har jag ju även mer djupgående smärta p g a endometrios. Jag tycker absolut att du ska kolla upp så att det inte är problem. Men jag har märkt den smärtan du beskriver har blivit värre av alla hormoner. Och särskilt klimakteriet(eller ska väl skriva snarare fake klimakteriet😂) Jag hoppas att dom kan hjälpa dig eller att du får remiss till gyn om dom känner att dom inte kan hjälpa dig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Mia-45
2016-09-05 18:56
#4

Tack Aleya för dina svar. 
Ska be de på MVC att kolla upp detta. 

🌺

Aleya
2016-09-05 19:11
#5

#4 och jag hoppas att du kan gå tillbaka ett bra sexliv utan smärta. För det har vi alla rätt till. 😊 Oavsett om man är ung eller om man är så gammal att man sitter på ett ålderdomshem. För sex ska vara trevligt och inte brännas som tusen nålar eller göra så ont att man håller på att svimma. Men om du skulle ha slemhinnor som är sköra så går även det att avhjälpa. Så det är inte slutet av världen. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Mia-45
2016-09-05 19:12
#6

#5 Tack Aleya. 🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: