Annons:
Etikettoff-topic
Läst 917 ggr
Honestyisdead
8/28/16, 5:35 AM

Allas vår berättelse

Tänkte det kan vara kul med en liten lek här inne eftersom vi ofta pratar om seriösa saker här inne. Kan vara kul med något att bryta av med ibland :)

Leken går ut på att någon, jag i detta fall, startar en berättelse med två meningar. Nästa person fortsätter berättelsen med två nya meningar som den tycker passar. Och så vidare. Kan bli ganska kul när alla tänker på olika saker :D

Var så god och fortsätt på texten nedan:

Tvåbarnsmamman stod stressad i affären med sina två barn skrikandes. Dom fick inte leksaken dom ville ha och var helt utomsig av ilska.

Annons:
Tjeja
8/28/16, 5:54 AM
#1

Trött lyfter hon upp 3-åriga Noa och försöker släpa med sig snart 5-åriga Wilma i handen ut ur affären. Hon skäms och tycker det är pinsamt att hon inte lyckas lugna ner dem där bland allt folket och trängseln i affären.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Silent_Hill
8/28/16, 8:44 AM
#2

När hon står vid bilen efter att ha spännt fast barnen så får hon syn på någon långt borta. Det är någon hon inte har sett på väldigt länge.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Annielle
8/28/16, 11:03 AM
#3

Hon blir alldeles knäsvag och hjärtat börjar bulta intensivt när hon ser att han har sett henne och börjar gå mot henne med ett stort leende på läpparna. Hennes drömkarl sen lång tid tillbaka , socialdemokraten Göran Persson kommer gående mot  just  henne.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Aleya
8/28/16, 11:44 AM
#4

Och han säger: hur är det frun? Du ser ut att ha händerna fulla. Ska jag be Anita komma och ge dig avlastning? Hon har just blivit sparkad från systembolaget och vi är lite kort om pengar. Så vad säger du? Säger Göran. Och hon svarar…

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

OlgaMaria
8/28/16, 11:53 AM
#5

Varför skulle jag vilja ha hjälp av Anita? Det var inte svårt att uppfatta irritationen i hennes röst samtidigt som hon slängde in matkassarna i bilen. Men du, svarade Göran, jag är ledsen för det som hänt, kan vi inte vända blad och starta om på ny kula?

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Honestyisdead
8/28/16, 2:58 PM
#6

Påminner om att man endast ska skriva två meningar.

Annons:
tiger tok
8/28/16, 6:45 PM
#7

Tänk för att vi inte kan det! Jag har gått vidare från det, låt mig vara!

Upp till toppen
Annons: