Annons:
Etikettgynekologsnack
Läst 919 ggr
shahina
8/27/16, 4:25 AM

missfall och oroligt med gravid innan vecka 10

  • Hej mitt namn är sharmin jag är mamma till ett barn som 5 år och hade varit i hera barnmorska mottagning med fösta barn

  • barnmorska Ulla, men just nu jag är utomlands i Egypten och blev gravid igen, min sista mens var 15-may-2016, och första juli fick jag en svar med ( Clearblue DIGITAL graviditetstest med veckoindikator) att jag vecka mellan 2-3, jag blev så glad att jag blev gravid, men 3-augusti jag fick en mens värk samt blödning, jag blev så oroligt och gick till en barnmorska i Egypten, den gav mig injektion som heter (prontogest ampule ) ta 5 stycke och gav mig tablett som heter ( dupbaston) och sa äta varje dag 2, samtidigt en vaginal ultraljudsundersökning. och sa fostret är bra och skydd, jag blev så glad men jag fick göra en till samma undersökning 17- augusti, då sa barnmorska att ditt barn växer inte fortfarande så lite, det bättre ta bort det, jag blev så oroligt och litade inte på henne, istället fortsätter behandling, jag ville kontakta en svenska barnmorska men jag vet inte hur kan jag kontakta, via e-post hittade inte för hera barnmorska, därför jag skriver allt här, det är allvarligt för mig och jag är så oroligt nu, snälla jag har många frågor vilka behöver fråga till en barnmorska, snälla ge mig en svar vilken vecka jag är nu? hur ska jag veta mitt bebis lever i min magen just nu? vad behöver jag att göra nu samt behandling som jag tar nu är det rätt behandling eller fel? snälla svara mig så snart som mjöligt jag är mycket oroligt.

  • jag väntar på din svar mvh Sharmin

Annons:
Upp till toppen
Annons: