Annons:
Etikettkillsnack
Läst 1213 ggr
maggizponni
8/26/16, 10:23 PM

Vad vill han mig?

Hej alla fina människor på detta forum!

jo, innan sommarlovet så började en kille i min klass ta kontakt med mig! Men inte på det vanliga sättet: "hej , läget?" utan han ville ha mer fysisk kontakt utan att säga någonting till mig… väldigt stelt! Under en fest så va det väldigt kallt ute och vi satt med en filt runt oss och han höll om mig och ville så gärna hålla vid min bh-kant vilket va lite konstigt och stelt asf! och vi satt där heeeeela kvällen lång! Plötsligt fick vi täcket över oss och jag har för mig att han försökte kyssa mig, men jag va så snabb ut ifrån täcket så jag är inte hundra. Men tror att han luntade sig fram mot mig och putade med läpparna liksom… Egentligen borde jag tycka att det är jättemysigt men det är inte det för vi snackar inte om något för han säger inget1 och när han kommer  nära så blir jag stressad! Sen efter den där festen vart det bara stelt… och då började han prata lite men då kommer han typ bara fram, glor på mig och säger "kolla jag har en boll" och går…….. Men så fort han får fysisk kontakt ifrån mig (när jag kramar honom osv) så vill han hålla mig i handen och "kommer typ igång  på det" och kan stå och krama mig i 2 hela minuter utan att vi säger något!!!!!!  Efter lovet så hade han börjat i en annan skola så jag slipper det nu! Men har tänkt lite på det! Vad menade han liksom? Han kramar någon , håller om någon, försöker kyssa någon osv men som han knappt har pratat med!!! Någon som förstår hur han tänkte? varför gjorde han så och vad ville han mig?

kram

Annons:
[rumelle]
8/26/16, 10:25 PM
#1

Antagligen var han intresserad av dig men visste inte riktigt själv vad han skulle göra och hur han skulle hantera känslorna.

maggizponni
8/26/16, 10:28 PM
#2

ja just det, glömde skriva att vi hade gått i samma klass i typ 9månader och då har vi aldrig pratat med varandra och sen helt plötsligt! Asså var fick han luft ifrån? jag fattar inte!!!

Zadeira
8/27/16, 3:18 PM
#3

Enda sättet att få svar på vad han menade, varför han gjorde som han gjorde osv är att fråga honom. Vi här inne kan omöjligt ge dig ett svar.

Linn Is The New
8/27/16, 6:32 PM
#4

Nu vet jag inte i vilken ålder ni är i, men han kanske är en väldig kåt kille? Okej, det lät ju sådär men jag menar att han kanske är lite inne på det erotiska. Om ni inte pratar tycker jag själv att det är lite konstigt att han börjar ta på dig. Jag kan ju inte säga något bara sådär, men jag TROR att han kanske är ute efter sex. Fråga honom annars om han har känslor för dig, eller prata med honom. Som dom ovan sa, så kanske inte han vet hur han ska visa sina känslor. Men komihåg, ha inte bråttom med sex!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Aleya
8/27/16, 8:29 PM
#5

Himla svårt att svara på. Antingen ville ha nått eller så var det bara hans sätt att vara.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Gaara
8/28/16, 1:31 PM
#6

Det jag undrar lite över är varför du kramar samt tillåter en person du uppenbarligen inte känner till att krama och ta på dig så där. Hela alltet låter jättemärkligt. Men som sagt. Enda sättet att få veta är att fråga honom.

Annons:
Upp till toppen
Annons: