Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 4808 ggr
Anonym
Anonym
8/22/16, 2:57 PM

Kramp efter orgasm

Brukar onanera 1-7 gånger i veckan beroende på humör. Har onanerat varje dag över helgen och igår kväll fick jag sådan fruktansvärd kramp efter att ha fått orgasm. Krampen ligger runt anus-området och lite framåt och det gör riktigt ont när jag sätter mig ner. Det hände idag också men då fick jag inte en orgasm, utan bara onanerade. Kunde inte ens sitta ner under fem minuter för det krampade så mycket.

Någon som känner igen sig eller vet vad det kan bero på? Vill gärna inte att det ska fortsätta eftersom jag trots allt brukar onanera ganska regelbundet.

Annons:
[AnimeV4]
8/23/16, 11:16 AM
#1

Du har inte mens på gång? När jag har mens kan jag få sådan kramp. Har hänt när jag inte haft det också, men inte alls lika ofta.

[Devya]
8/23/16, 4:49 PM
#2

Jag har nog haft liknande då jag var yngre men inte så mycket på senaste tiden faktiskt. Jag tror inte att det behöver vara något att oroa sig över.

Anonym
Anonym
8/23/16, 6:51 PM
#3

#1 Har inte mens mer än 1 gång i halvåret pga p-stav och hade nyss, så det tror jag inte! Men det kan vara en idé, ska hålla utkik.

#2 Okej, tack!

[Devya]
8/24/16, 1:11 PM
#4

#3 Du kan ju kolla upp dig för säkerhetsskull och berätta om de problem du upplever för gynekologen. Det skadar ju inte precis. :)

Omorika
8/24/16, 3:38 PM
#5

Hej

Jag har det ibland dock alltid på natten. Ibland efter orgasm och ibland kommer det bara. Enda som hjälper är att ligga i fosterställning och ta en ipren. Sen somnar jag tillslut av utmattning tror jag eller att ipernen börjar verka.

Efter år av sporadiska kramper kanske varannan månad så blev jag less och googlade problemet… svaret blev:

 proctalgia fugax

Fanns typ bara det och tydligen är det ofarligt och obotligt men man kan lindra det med typ ipren.

Läs beskrivningen så känner du nog igen dig. Blir du orolig kan du kolla  upp det men jag nöjde mig med förklaringen jag kunnat läsa :D.

Upp till toppen
Annons: