Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2974 ggr
strobii
2016-07-25 09:42

Skjuta upp mens försent?

Har lite panik här :( ska utomlands på fredagmorgon och hade beräknat att mensen skulle komma igår/idag och eftersom jag den 5e dagen i princip inte blöder alls så skulle det vara lugnt. Men den har inte satt igång och jag känner tyvärr inga symptom alls på att det ska vara på väg heller. Nu undrar jag om det är någon som ätit primolut nor och börjat med dom försent? Man ska ju börja senast 3 dagar före men jag vet ju inte ifall min tänkt hoppa igång imorgon eller på torsdag tex. (Är väldigt regelbunden men kan bli 2, 3 dagar sen ibland.) Så vad händer ifall jag börjar äta dom idag och mensen tänkt komma imorgon? Är det nån som har erfarenhet? :/ Jag kan inte använda tampong av olika anledningar så nu överväger jag faktiskt att stanna hemma då en solsemester skulle bli helt förstörd för mig i det här läget.

Annons:
imsuchadiva
2016-07-26 17:10
#1

Låter väldigt tramsigt att du ska stanna hemma bara för att du får mens. Jag äter inte samma som du men jag börjar tidigare ibland och det har inte varit några problem. Men alla fungerar olika. Bara du testar :)

Upp till toppen
Annons: