Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1229 ggr
Li99
7/23/16, 7:14 PM

Knöl vid underlivet

Jag har märkt att jag har en knöl vid sidan av vaginan, mellan där låret börjar och den vänstra yttre blygläppen. Blev först rädd att det kunde vara canser men lugnade mig och gav mig ut för att ta reda på vad det möjligtvis kunde vara. För en vecka sen ungefär märkte jag en liten knöl typ som en mindre finne på samma ställe och nu har den blivit större. Vet någon möjligtvis vad det kan vara?

Annons:
Honestyisdead
7/23/16, 7:16 PM
#1

Fettknölar eller om du rakar dig infektioner pga felväxande hårstrån.

Zakaraa
7/23/16, 7:17 PM
#2

Min gissning ligger starkt på felväxande hårstrå.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Kalli
7/23/16, 7:18 PM
#3

Vet inte hur stor du menar med större men finnar, inåtväxta hårstrån och liknande är inte helt ovanligt i det området. Helst knölen ömmar lite är det väl ganska troligt att det är något sådant även om ingen såklart kan ställa den diagnosen över nätet. :)

IaMiaMaria
7/25/16, 10:45 AM
#4

Det kan vara en finne, jag får det lite nu och då där omkring, men de kan ta ett tag på sig att mogna.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

[Devya]
7/25/16, 10:51 AM
#5

Om du rakar dig där så låter det faktiskt inte alls som något konstigt eller ovanligt. Vår hud brukar inte tycka om rakning och speciellt inte där nere. :)

Om du inte rakar dig så är det troligtvis bara någon irriterad finne. Det kan vara lite svårare för dem att försvinna om de blir irriterade (av troskanter/trosorna).

Upp till toppen
Annons: