Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1556 ggr
mabrigawilly
7/7/16, 2:49 AM

Ont!! Inre blygdläpparna

Jag har varit sexuellt aktiv i flera månader och har inte känt något obehag, tills igår. Träffade en ny kille, hade vaginalt sex, vilket kändes lite smått konstigt men helt okej. Hade sex en halvtimme efter igen och det började göra mer ont. Hade sex en liten stund efter det igen och det gjorde riktigt ont. Hade sex på morgonen idag och det gjorde mycket ont. Haft brännande värk hela dagen. Träffade han igen för några timmar sen och hade sex, vilket gjorde jätte ont, så han fick dra sig ur. Vi har försökt igen men det går inte. Gör ont bara jag petar på blygdläpparna, och bränner när jag kissar. Jag har ingen könssjukdom. Inte han heller. Kan problemet ligga psykiskt? Jag saknar mitt ex och tänker på honom och undrar vad han tänker osv. Jag är fortfarande kär i mitt ex. Kan det vara så att jag spänner mig pga det och liksom skäms?? Fast känns inte helt logiskt för jag kan komma och jag blir våt och jag vill verkligen ligga med denna killen! När jag läser igenom detta låter det hemskt haha. men han jag har träffat nu är en bra kille och vill inte göra mig illa, jag har inte förklarat hur ont det gör, för jag VILL ha sex. Någon som har några tankar?? Allt är välkommet..

Annons:
mabrigawilly
7/7/16, 2:58 AM
#1

Vestibulit???:(

Codswallop
7/7/16, 3:34 AM
#2

Skavsår?

Persifone
7/7/16, 3:39 AM
#3

Min första tanke är att det är skav. Försök med extra glidmedel i framtiden. Skulle rekommendera att inte ha vaginala samlag under tiden du har ont. Hittade en länk HÄR.

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Intehärutandär
7/7/16, 4:10 AM
#4

Kolla om Du har Svamp. Det är inte helt ovanligt med; Ny partner & mycket sex.

Det kan visa sig genom svid på inre blygdläpparna och torrhetskänsla. Behandla Er båda och avstå sex under behandling. Besök BM först.

OlgaMaria
7/7/16, 8:38 AM
#5

Vad har du för P-medel och hur länge har du haft det? Ibland dyker såna här problem upp som en biverkning av P-medel. Kan väl också vara något hos honom som inte funkar bra med ditt underliv. Är han sexuellt aktiv? Använde ni kondom?

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Honestyisdead
7/7/16, 8:55 AM
#6

Låter som skavsår eftersom det kom så snabbt.

Annons:
hhejlollo
7/10/16, 10:05 PM
#7

Tycker med det låter som skavsår! Gör svinont.. Är det skavsår är det bara avstå från sex ett tag tills det är bättre!:)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Honestyisdead
7/11/16, 12:01 AM
#8

Värst med skavsår är att när dom väl finns där tar det lång tid att läka eftersom man ju drar upp såren när man torkar sig efter toaletten.

Upp till toppen
Annons: