Annons:
Etikettsamlevnad
Läst 1833 ggr
random321
7/5/16, 1:56 AM

Akut, kondom gled av!

Hej! Jag vet inte om det är super rätt sajt här men iallafall behöver stor hjälp.

Ska göra detta kort.

Jag är 15, pojkvän 15.

I torsdag den 29/6 hade vi sex oskyddat men vi kollade hela tiden att pojkvännen ej kom, hans sperma kom inte i mig iallafall. tog p piller 30/6 tack vare ungdomsmottagningen.

Vi hade sex igår 4/7 vi hade kondom, men när jag gick ur så såg jag kondomen var borta, den var i mig så den hade glidit av jag fick stor panik och var nt säker men tror han hade kommit, inte värsta sprutandet sådär i mig men iallafall jag fick stor panik, fick tårar o allt men han tog vatten och tvättade mig där nere och torkade sen om igen och tog in sitt finger med vatten och torkade. Vi gick till ungdomsmottagningen men det var stängt ÄVEN OM DET SKULLE STÄNGAS OM EN HALV TIMME OCH INTE TIDIGARE.

Jag bara undrar

1. Vad ska jag göra har panik

2. Finns de risk jag blir gravid

3. Kan p pillret fortfarande påverka så chansen blir ändå mindre

4. Finns det några råd vad jag ska göra (Utan att blanda in familj)

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Annons:
Codswallop
7/5/16, 1:59 AM
#1

Du kan bli gravid vid oskyddat sex även om han inte kommer i dig. 

Har du tagit p-piller regelbundet? I sådana fall borde du inte blivit gravid, men gå och prata med UM imorgon för säkerhets skull.

Honestyisdead
7/5/16, 2:02 AM
#2

Man får inte p piller efter oskyddat sex. Förmodar att du menar dagen efter piller. Och det bör tyvärr tas igen eftersom du igen haft oskyddat.

Att skölja med vatten och sådant hjälper inte. Gå till ungdomsmottagningen imorgon. Och börja använda preventivmedel eftersom det är andra gången på kort tid du behöver dagen efter piller. För det är inget som ska användas istället för skydd.

Codswallop
7/5/16, 2:04 AM
#3

Ah! Fattade det som att OP även åt p-piller. My bad. Som Hera skriver; Börja använda säkrare preventivmedel.

Upp till toppen
Annons: