Annons:
Etikettfysisk-hälsa
Läst 926 ggr
[postmortum91]
5/5/16, 3:55 PM

Magen i uppror

Jag är orolig för min mage. Jag brukar sällan ha magproblem men idag är det kaos. Jag är jättegasig, fiser fruktansvärt och pyser ut luft från munnen och även rapar. Raparna är de värsta jag upplevt, de smakar något vedervärdigt. Diarré har jag också. Magen låter som ett bergstroll. Vad är fel? Aldrig varit med om liknande. Jag åt inget konstigt igår: Frukost: salamismörgås med oboy Fika: ballerina och trocadero Middag: rotfrukter i ugn och grillad fläskkarré med coca cola att dricka Kvällsmys: valnötter och ett glas coca cola Det är mycket socker men det är ingen ovanlighet som utmärker sig

Annons:
IaMiaMaria
5/5/16, 4:36 PM
#1

Att magen är orolig nån dag kan ha massor med orsaker, du kan ha fått i dig nå bakterier, inte bara via maten utan från vart som helst, bussen, affären mm. Kan va stress också som göra att den kommer ur balans. Ta det lugnt ett tag och ät lite skonsammare kost och drick mycket vatten så blir den nog bra igen :)

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

[Klave]
5/5/16, 6:07 PM
#2

Trappa ner på kolsyran skulle jag säga och det är också det första läkare säger när man söker får sådana problem.

Annielle
5/5/16, 9:28 PM
#3

Du kanske har fått en släng av magsjuka, går säkert över snart!

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Upp till toppen
Annons: