Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 7374 ggr
Anonym
Anonym
5/4/16, 6:51 PM

Värk över venusberget

Hej!

Har haft värk över venusberget till och från ett tag nu, strålar även upp i höfterna ibland. Kan kanske bero på mens men brukar aldrig få värk före eller under mensen. Har för mig att det hänt även om jag inte har haft mens på gång också.

Skulle det kunna vara något med njurarna, eller sitter det för högt upp för att kunna vara det?

Annons:
Aleya
5/4/16, 6:56 PM
#1

Njurarna sitter vid ryggen och dom är placerade i höjd där revbenen slutar på baksidan. Så lär inte vara dom. Gå till gyn och kolla

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

oh-la
5/4/16, 7:14 PM
#2

Njurarna sitter till och med så långt upp att dom ligger helt under revbenen, precis bakom levern och magsäcken och nästan strax under lungorna, så det är alldeles för långt ner om du har ont över venusberget.

RoxannaS
5/4/16, 7:20 PM
#3

Finns de chans att du kan vara gravid?


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Honestyisdead
5/4/16, 7:25 PM
#4

Kan bero på cystor också. Jag hade ont lite här och där fram till jag verkligen kände att det fanns något som inte skulle vara där. Mina cystor var ofarliga och försvann när jag började med mina p ringar igen.

Så kolla upp det.

Anonym
Anonym
5/5/16, 8:52 AM
#5

Har aldrig haft sex så är inte gravid.

Men ska ha mens om några dagar, men brukar inte ha mensvärk. Men har inte värken försvunnit efter mensen ska jag försöka kolla upp det.

[Devya]
5/7/16, 9:32 PM
#6

#5 Hur länge har du haft mens? Mensvärk kan komma och gå under åren. Inget ovanligt med det egentligen.

Annons:
smellcaramell
5/8/16, 3:49 PM
#7

kan säga att man kan få något liknande blåmärken på venusberget som kan göra ruskigt ont. har själv ridit mycket och en hel del i westernsadel och de gånger man på något obetydligt sätt råkat slå venusberget mot till exempel hornet på sadeln(känns inte då) kan jag ha fått ont i flera dagar efter

[Lollo 97]
5/8/16, 6:42 PM
#8

#6 Har haft mens i ca 2 år.

Upp till toppen
Annons: