Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1273 ggr
Arrowhead
5/4/16, 6:35 PM

Tredelat halsband ?

Jag letar efter en present åt mamma och hade då tänkt mig ett tredelat halsband, alltså tre olika halsband som connectar och blir t.ex. ett hjärta om ni förstår vad jag menar.  Ett till mamma, ett till mig och ett till min lillasyster.
Har vandrat omkring och kollat i olika butiker men de verkar inte ha något.
Skulle vara fint om man hade möjlighet att gravera namn på men är inget måste.

Vet ni någon bra, inte alltför dyr sida som man kan beställa ifrån?

Annons:
Honestyisdead
5/4/16, 7:23 PM
#1

Www.madlady.se har ett hjärta som delas i tre. Står "best bitches " och kostar 99. Kanske inte passande text. Men du kan ju alltid fråga om man kan göra egen text.

frejaspluto
5/4/16, 8:47 PM
#2

Mittnamnhalsband.se

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Arrowhead
5/4/16, 8:51 PM
#3

Får kolla de sidorna och se om jag hittar något intressant.

#1 Jo, jag kollade på det först, mamma hade säkert tyckt det var kul men känns bättre med någon bättre text, får ta och kontakta och se ifall det går att fixa 🙂

Honestyisdead
5/4/16, 9:00 PM
#4

Visa gärna sen om du hittar något :)

Arrowhead
5/4/16, 9:02 PM
#5

#4 Absolut! 🙂

Arrowhead
5/4/16, 9:14 PM
#6

https://www.etsy.com/se-en/listing/269550088/3-piece-necklace-set-mother-daughter

Hittade detta, vore perfekt!
Någon som handlat från den sidan och vet om den är pålitlig?

Annons:
Honestyisdead
5/4/16, 9:21 PM
#7

Aldrig hört talas om den sidan.

Googla på etsy rewievs.  Verkar ha dåliga omdömen.

Anna
5/4/16, 10:11 PM
#8

#6 Etsy är ungefär som Tradera, alltså ett community där man kan sälja sina egna produkter. Etsy i sig är alltså inget företag som säljer saker utan sidan utgörs av över 1 miljon butiker, som kan vara både privatpersoner och företag i hela världen. Kontrollerar man den särskilda butikens  recensioner och dubbelkollar fraktkostnader så är det inga problem, jag handlar ofta på Etsy och har alltid blivit nöjd :)  I ditt fall har denna butik, "DawnsMetalDesigns", sålt 7850 produkter och har 1400 omdömen, uteslutande 5 stjärnor av 5. Så jag skulle inte oroa mig. Observera bara att fraktkostnaden till Sverige är på ytterligare 15 USD.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[AnimeV4]
5/5/16, 2:10 AM
#9

Jag har beställt både ifrån eBay, Tradera och Etsy och har aldrig haft problem! Brukar kolla på omdömet på butiken och nu lät det ju bra :)

[Devya]
5/5/16, 6:02 AM
#10

Jag har beställt från etsy och har endast positiva saker att säga om det. Man ska dock kolla vad de har fått för reviews, den säljare man bestämmer sig  för att köpa från. :)

Upp till toppen
Annons: