Annons:
Etikettsjukdomar
Läst 882 ggr
Lia
2016-04-19 15:15

HS

Nu har jag en ömmande körtel i blygdläppen. Lönt att ringa gyn, eller kommer det gå över kanske? Jag har haft det förut några gånger, och jag har fistlar i armhålan. Så det rör sig troligtvis om HS (Googla gärna). Någon annan med detta? Det känns liksom inte riktigt lönt att ringa gyn för detta, oftast tar det så lång tid att få komma dit att när jag väl får en tid är det redan borta, och då finns det inget att dokumentera längre. Men å andra sidan är det kanske bra att ha det på papper. Lättare att få hjälp kanske. Jag vet inte, jag har gett upp lite om vården.

Annons:
frejaspluto
2016-04-19 15:36
#1

Har en släkting som har som du. Hon hade så i månader, hon gav faktiskt upp och ringde gyn. Hon fick nån slags kräm och tablett. Det gick över efter ca 2 veckor. Hur ser det ut ? Min släkting , ( faster) hon sa att hon var lättirriterad fick liksom röda pigment runt som små små finnar. Hoppas att det fixar sig,

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Lia
2016-04-19 19:29
#2

#1 Jag har Xylocain mot övriga problem i underlivet, och den starka hjälper lite i alla fall. I början gick det inte att se något, det var bara en hård kula under huden, som ömmade. Men nu är det en lite rödare större knöl som gör det svårt att sitta och torka mig. Det syns tydligt att det är något en bit under huden. Men inte mycket mer än så. Tack så mycket för ditt svar :)

frejaspluto
2016-04-19 19:42
#3

Ok, mm.. Tänker om det kan vara som min faster. Symptomen liknar det du säger… Jag dock har andra problem med underlivet, mkt flytningar , luktar ej, men det får bli i annan tråd 😅😅, Ska kolla upp med henne igen och ta kort på krämen om den finns kvar. 🍁

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Lia
2016-04-19 22:28
#4

#3 Kanske Svamp? Bäst att vi tar varandra i hand och besöker gyn, haha!

Upp till toppen
Annons: