Annons:
Etikettpsykisk-hälsa
Läst 1879 ggr
Winta
4/16/16, 12:10 AM

Mens kom inte

Hej!

Är lite orolig här. För två månader sen var det vanligtvis det kommer den 7e men sen förra månaden flyttade det fram till 8e men det störde mig inte men nu denna månaden har ej mensen kommit… det har gått en vecka och 1 dag nu.

Tror det är att jag är inne i en jobbig period just nu så det påverkar min kropp eller så är det att mensen slutat komma mer..? För att jag har bara en äggstock efter ena har opererats bort pga cysta. Jag var 18 år gammal då och nu idag är 37.

Är det någon som har samma som jag, en äggstock..och om det slutat komma efter tidigare ålder? Hur blev det sen? osv…

Tacksam för all svar! <3

Annons:
Ladydragon
4/16/16, 2:51 PM
#1

kan mycket väl bara  vara stress så avvakta lite är mitt råd

finns det någon som helst chans att du kan vara gravid? gör ett test i så fall

mensen kan strula av allt o inget är min erfarenhet tyvärr

cissi_1993
4/16/16, 5:25 PM
#2

min kommer bara om jag är ledig jobbar jag så har jag bara lite ont i magen men den väntar med att komma kan gå 1-2 vecor innan den sätter igång om jag jobbar väldigt intensivt

Winta
4/17/16, 3:09 PM
#3

Hej! Tack för era svar! Glömde skriva att jag ej varit med någon man. mensen har fortfarande inte kommit. Har känt av magont men inte samma mensvärk som jag brukar få. Något annorlunda. kanske stress… Får avvakta o se..

RoxannaS
4/17/16, 6:40 PM
#4

Om du inte varit med någon man så behöver du inte oroa dig. De är inget konstigt att mensen flyttar sig. De kan bero på mycket. Mående. Stress. Oro. Går du och grubblar på varför mensen inte kommer kan den flytta sig pga av det. De är naturens gång. Du kan ha ägglossning senare som gör att mensen kommer senare. Du kan ha varit utan ägglossning också. Men känner du dig orolig så kontakta gynmottagning. :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Upp till toppen
Annons: