Annons:
Etikettmenscykeln-och-mensskydd
Läst 1436 ggr
IceTee
2/27/16, 11:59 AM

Ingen mensvärk

Vanligtvis brukar jag få en hel del mensvärk. Inget som värktabletter och en värmekudde inte fixar, men ändå. De senaste menyerna har jag inte haft någon alls. Trodde det var en mellanblödning sist men den gick nog över till mens för ett tag efter det fick jag ägglossning igen Nu kom mensen när den var beräknad men jag kände verkligen ingenting! Rätt skönt, jag kan ju inte riktigt klaga, men det känns så konstigt! Kan mensen försvinna helt? Jag har inte ändrat något i mitt liv alls så det lär inte bero på det. Har fortfarande väldigt ont vid ägglossning om jag försöker stå upp, men annars klarar jag mig. Någon som har tankar om det? Har aldrig hört om något liknande själv!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Aleya
2/27/16, 12:08 PM
#1

Jag hade så för flera år sedan. Men sen eskalerade det för mig. Men vet ej varför. Har du nyligen bytt p-piller eller dylikt? Eller slutat?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

IceTee
2/27/16, 3:22 PM
#2

#1 slutade med p-ring för snart ett år sen, inte börjat på något nytt Då får jag hoppas att det inte eskalerar för mig sen då… Suck vad det ska vara krångligt att ha livmoder!

Medarbetare på Skor iFokus

Aleya
2/27/16, 3:25 PM
#3

#2 fast jag har endometrios så därför blev det värre för mig.
Vilket jag hoppas att du inte har.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

IceTee
2/27/16, 5:48 PM
#4

#3 tror inte det, tack och lov!

Medarbetare på Skor iFokus

Lona
2/28/16, 3:03 PM
#5

Mycket av mina mensproblem "växte bort" när jag var strax över 20 :-). Dessvärre kom de tillbaks nu när jag är över 40.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

OlgaMaria
2/28/16, 8:20 PM
#6

Har du börjat med några kosttillskott eller ätit annorlunda senaste månaderna?

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
IceTee
2/28/16, 9:10 PM
#7

#6 som sagt har jag inte ändrat något i mitt liv

Medarbetare på Skor iFokus

IceTee
4/19/16, 1:44 AM
#8

Okeeeeej Mensen efter den jag beskrev här dök upp med den alltid lika efterlängtade mensvärken (…) men mensen efter det, min senaste, kom utan mensvärk Vaför kan det inte vara enkelt att ha livmoder? Suck.

Medarbetare på Skor iFokus

Aleya
4/19/16, 5:33 AM
#9

#8 jag frågar samma. Den vill som aldrig lyda. 😂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

RoxannaS
4/19/16, 2:34 PM
#10

För mig har de varierat också. Ibland mensvärk från helvetet. Ibland lite molande ibland ingenting. Ibland känner jag av ägglossning och ibland inte. Håller med er. Varför ska de vara så svårt och omständigt? Livet som kvinna är inte så roligt jämt. :/


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Elsaharr
4/19/16, 10:50 PM
#11

Åhh har verkligen samma. Ibland känns det verkligen som att jag kommer dö, men ibland märker jag inte ens att jag har mens mer än att jag byter skydd.

Zingo ;D

Upp till toppen
Annons: