Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1777 ggr
Sanniiiiiz
2/10/16, 2:51 AM

Leka i sängentips

Vet inte egentligen inte vart jag ska placera deb här frågan, men vi kvinnor har ju mycket erfarenheter. De är såhär, jag har träffat en kille under snart 5månader som gärna vill bli avsugen och de gör mig inget! Mer än gärna. Men jag vet inte riktigt vad han gillar eller vad som är bäst. O hur jag ska fråga han det, ba rakt ut eller så så jag tänkte göra en liten lek. Om han går med på det Att lägga sig naken i sängen o ha på en ögonbindel. Därav ska jag testa olika saker under avsugningen o han ska svara på mina frågor så som "är de skönt när jag gör såhär" osv Jag tänkte testa ringla honung o slicka upp, kanske ha en isbit i munnen så de blir alldeles kallt, o göra lite olika saker. Suga ollonet, ända ner osv ja ni förstår! Har ni några tips på vad jag ska testa ?? Och jag ska göra de

Annons:
Dioramabyggare
2/10/16, 3:50 AM
#1

#0: Honung blir nog väl kladdigt, och isbit är kanske inte njutbart för honom ("den" delen av oss killar/män är ju van vid värme). Vad tror du om att testa med vaniljsås (eventuellt tjockflytande. Vaniljvisp är ett tips), vispad grädde, sylt eller chokladsås?

(Hoppas det gick bra att jag som själv är kille svarade.)

Anonym
Anonym
2/10/16, 5:33 AM
#2

Jag har aldrig haft några problem med att avläsa vad killen tycker om. Jag har aldrig behövt göra det särskilt komplicerat och kladda till det med honung och andra ätbara saker eftersom sådant är något jag tar senare. Lite väl riskigt att börja kladda till det om man inte vet att det är sådant som han vill ha. :) 

Isbits grejen har jag testat först efter att ha pratat med min partner om det är något som han vill testa. Det är inte särskilt trevligt att ta och göra något sådant utan att veta om det är ok eller ej. Jag skulle inte vara tacksam om min kille började göra sådant där på min kropp eftersom jag fullständigt avskyr kyla. :)

Honestyisdead
2/10/16, 12:10 PM
#3

Varken is eller 🍯 är bra.

Varför inte bara börja utan något annat än glidmedel om han tål det?

Pytteliten
2/10/16, 10:09 PM
#4

Vilka negativa svar du får. Klart att du kan testa tycker jag! Han är ju fri att be dig sluta om han inte gillar det! Tror absolut att man kan komma lite längre, om det nu är det man vill, genom att prova saker som man kanske inte tänkt på innan. Man kan ju så klart gilla även sånt man inte tänkt på eller har provat!

Du får ju ändå fråga honom om han vill ha ögonbindel och låta dig göra lite vad du vill. Redan där kan han ju säga nej om han vill. Men det skulle förvåna mig om han gör det 😉.

Honestyisdead
2/10/16, 10:21 PM
#5

#4 Is kan vara riktigt smärtsamt.  Så det ska man absolut inte göra utan att fråga innan. 

Honung är något av det kladdogaste som finns och kan bli strävt och göra ont. Därför bör man välja något bättre.

[Devya]
2/11/16, 5:11 AM
#6

#4 Om ts inte känner sin kille särskilt bra så kan det få dåliga konsekvenser. 

Jag personligen skulle blivit irriterad och sur och samt få lusten som bortblåst om någon skulle börja kladda honung på mig. Det där är  så väldigt individuellt, hur vi reagerar alltså.

 Om man dock känner sig säker i ett förhållande som endast har hållt i 5 månader, then go for it. Jag skulle dock vara lite försiktig då det kommer till is och kladdiga saker om jag inte visste att det var något som han ville testa. Sen igen är jag inte blyg. Min partner och jag har alltjämt från första början kunna diskutera om sådant här.

Annons:
[AnimeV4]
2/11/16, 7:43 PM
#7

Detta kan du nog få fram mer om genom att söka "BDSM temperaturlekar" eller "BDSM perceptionsberövande"😉

Tänk på att prata, prata och åter prata igenom detta innan! Båda ska vara medvetna om vad som hända skall. Om han sedan har önskemål om lite överraskningar (men innan berättat vad som han inte vill ska ingå), kör! Tänk också på att både han och du ska kunna stoppa allting om det behövs.

PM:a gärna om du undrar mer.

[silkesnosen]
2/11/16, 8:28 PM
#8

Kan du inte satsa på en lös ögonbindel och ta det steg för steg. Be personen att bara ligga stilla och låta dig styra en liten stund. Se till att personen får känna efter och fråga om det är okej att du fortsätter. Börja med fjäder, blåsa luft och hångla upp vederbörande. Lek lite kontroll, men så sakta så att personen kan visa vad den önskar. Det behöver ju inte vara så avancerat.

Upp till toppen
Annons: