Annons:
Etikettung-kvinna
Läst 1041 ggr
[some_malin]
1/22/16, 5:15 PM

Nöjd med livet!

(Visste inte riktigt vilken kategori jag skulle lägga detta i)

Jag bara känner att jag har varit ovanligt lycklig den/de senaste månaderna! Innan hade jag tankar som att jag var tjock, ful mm, men nu är det mycket bättre! Dessutom har jag nyss börjat på en ny skola och fått många fler nya kompisar :D , innan kände jag mig ganska ensam :( … Jag har också fått en ny "inställning" till livet, LIL (Life Is Long) ! Varje gång jag tänker "jag borde gjort det där när jag hade chansen…" så tänker jag sedan att "aja, det var ju inte så farligt! Det kan man lätt göra någon annan gång." :D

Dessutom fick jag min första riktiga mens igår! Det har kommit pyttelite en gång innan, men nu tog jag upp det med min mamma. Jag tyckte det kändes SUPERpinsamt att berätta det, men hon bara gick och tog fram bindor och gav några till mig, och berättade hur man skulle göra. Nu känner jag mig så… Vuxen! :P (är 13 år)

Ville bara säga det! :)

Annons:
Loris M
1/22/16, 5:30 PM
#1

Härlig inställning! GladGrattis till den! Och hoppas att du fortsätter vara lika positiv och glad. Livet blir ju så mycket lättare och härligare när man tycker om sig själv.

Honestyisdead
1/22/16, 10:05 PM
#2

Kul att läsa :)

Vanja
1/23/16, 12:28 PM
#3

Åh vad bra att du känner så! :)

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Mysan_
1/23/16, 12:44 PM
#4

Åh vad härligt!! Hoppas du fortsätter ha det lika bra 😃
Alltid kul att läsa positiva saker! 👍🌺

Maria
1/23/16, 1:07 PM
#5

Japp allting positivt gillas😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Gambino19
4/4/16, 6:19 PM
#6

härligt!själv blir jag mycket gladare av att läsa att andra mår bra!:)

Annons:
Upp till toppen
Annons: