Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1227 ggr
Anonym
Anonym
8/3/15, 11:33 PM

Vad hände?

Jag vet flera som vart med om det här men jag kan ändå inte sluta tänka på det när jag var 16 blev jag jättekär i en kille som var 6 år äldre än mig och jag var lite hastig jag gick hem till honom redan efter vår första träff vi lärde känna varandra över internet, han hade över ett halvårs chatt vart jättenoga med att berätta att sex var ingenting han var för och han ville aldrig se lättklädda bilder av mig som andra ville. När vi väl var hos han ville han att jag skulle lägga mig i hans säng, jag sa först nej men han liksom la mig ner jag hade på mig en tunn jacka som jag inte tog av mig för att visa att jag inte var intresserad av att gå längre men han tog av den fastän jag upprepade gånger sa nej sedan höll han fast mig och tafsade på mig pussade på mig gjorde saker jag mådde dåligt av jag sa hela tiden nej, nej. jag förstår inte varför inte ett nej räcker?  jag fick göra mostånd men då var han starkare än mig. Om jag hade vart kär eller upphetsad av någon hade jag slutat direkt första gången personen sa nej det hade inte behövt gå så långt som att personen behövde göra motstånd, jag gick därifrån så fort han "släppt" mig och mådde dåligt. Varför gör vissa såhär? varför tar vissa inte ett nej seriöst? vill någon dela tankar med mig? har ni vart med om något liknande?

Annons:
[LoveUnite]1
8/3/15, 11:55 PM
#1

Så pass långt gick det aldrig för mig men med ett ex hade jag problem med rätt ofta, han var sugen men inte jag och det kändes som att han skulle försöka få mig på humör hela tiden men kel, puss och tafs trots jag sa att jag inte va på humör och då blev han sur till slut.

Förhållandet varade inte.

Ravynsfair
8/3/15, 11:56 PM
#2

Jag har tyvärr inget bra svar på din fråga. 
Alltför många tjejer och kvinnor utsätts för detta dagligen. 

Jag har varit med om liknande många gånger. 
Hade en pojkvän när jag var 16-17 som var allt annat än okej. Han var runt 20. 
Jag tröttnade på att upprepa nej gång på gång så tillsut stängde jag av och lät honom våldföra sig på mig för att "få det gjort". 
Flydde från honom när han slog mig medvetslös, DÅ, efter ett år av psykisk misshandel, Våldtäkter och hot förstod jag att det inte var okej. 

I åratal var jag sedan livrädd för närgångna män.
"Alla" män våldtar tänkte jag.  Än idag spökar tankarna och jag önskar att jag då varit tillräckligt stark för att ha gått redan första gången han ignorerade mitt nej. 

Starkt av dig att gå! Var stolt över dig själv.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Anonym
Anonym
8/3/15, 11:57 PM
#3

#1 När jag blir påtvingad något känner jag inget sug utan jag blir typ äcklad, känns som jag förlorar makten över min kropp till någon som bara skrattar åt mig för han skrattade bara åt mig när jag inte kunde ta bort honom ifrån mig som om att det var kul. Jag var så förvånad, vi hade haft så grymt bra chattkonversationer i minst ett halvår innan vi sågs.. Vi stannade vid en resturang och pratade en bra stund innan han erbjöd att jag skulle vara hos han en stund och hälsa på hans hund och lyssna på musik, kände mig bara lurad men var kanske naiv och ung också ;-)

Anonym
Anonym
8/3/15, 11:59 PM
#4

#3 Menade att jag var naiv och ung på det sättet att jag gick hem till en okänd alldeles för snabbt men litade så på honom :/

[LoveUnite]1
8/4/15, 12:10 AM
#5

Jag har svår tillit för män pga mitt tidigare förhållande samt med andra erfarenheter av killar och när jag har varit på dejtar osv. De vill alltid ha sex.

Jag har endast haft en pojkvän som faktiskt var den enda som var med mig trots att vi inte hade sex de första 5 månaderna i förhållandet, han hade sådant tålamod och respekt för mig gällande det, ingen press och det kom inte upp på tal, visst vi hånglade och tafsade varandra med händerna men inte mer än så under de första 5 månaderna.

Men alla innan och efter har det bara handlat om sex för dem.

När jag var 16 så chattade jag också med en kille på en sajt, han var 22 tror jag, vi chattade antingen i veckor eller månader jag minns inte riktigt, dock var träffen att vi skulle ha sex, men jag var ju super nervös, hela tiden sa han att om jag inte ville behövde vi inte men jag ville men var självklart nervös.

Jag har alltid varit noga med kondom, men jag vet inte varför man alltid måste tjata på killar att ta på kondom, och han är jag väldigt säker på att han snabbt tog av sig kondomen mitt i allt för jag kände när han kom samt att det rann och såg aldrig han ta av kondomen efter.

Jag kände mig väldigt äcklad, besviken och arg efter det.

Man gör dumma val i den åldern och man vet inte bättre.

Men det han gjorde mot dig var helt fel, du sa nej flertalet gånger, han var våldsam och skrattade. Du hade turen att kunna gå därifrån. Annars hade det blivit våldtäkt.

Tyvärr sitter sådant kvar, alltså man får ett slags ärr för livet, tråkigt men sant.

sisela
8/4/15, 12:11 AM
#6

#4 det är ju nåt fint, det att lita på folk. Tyvärr är det så många som utnyttjar det och förstör den fina egenskapen hos oss.

Annons:
Anonym
Anonym
8/4/15, 12:16 AM
#7

#5 Jag vet vad du menar, jag hade sex med en vän till mig för ett år sedan och vi hade kommit överens om att vi skulle ha sex med kondom och jag sa till honom när han var hos mig att vi skulle ha kondom och han sa att han glömt kondomen och då sa jag att vi kan ju inte ha sex. Och det gick så snabbt då helt plötsligt hade han bara tryckt in den i mig!? det gick hur snabbt som helst och han är min vän så han utnyttjade det helt klart, han skrev senare till mig på ett sms "DU gör väl abort om du blir gravid, jag är inte redo & bli pappa" jag blev så arg då, han måste lära sig och lyssna och dessutom förstå att kondom är viktigt om man inte har andra preventivmedel jag kunde blivit gravid och hade tur som inte blev det.

[LoveUnite]1
8/4/15, 12:22 AM
#8

Guh, det är helt sjukt!

Jag brukar alltid dra denna:

"Blir jag gravid ska du veta att jag kommer behålla barnet, jag gör inte abort."

Då springer de oftast iväg och lyckas hitta en kondom någonstans om jag inte har en, haha! Jag började köra med det efter den gången när jag var 16.

Men, jag menar det också faktist, blir jag gravid behåller jag barnet.

Finns ju dock andra grejer man kan få utan kondom också :/

Jag har väldigt svårt att lita på män, i mitt huvud går alltid tanken: Han vill bara ha sex. Tyvärr kan jag inte få bort den känslan. Samma att han älskar mig inte utan är bara med mig så han kan ha regelbundet sex och han säger bara att han älskar mig för han vill ha sex osv.

Upp till toppen
Annons: