Annons:
Etikettsexualitet
Läst 7503 ggr
Tjeja
7/30/15, 8:37 PM

Sex i snippan bakifrån?

Ni som har vagina:

Jag tycker själv att ha penetrations-sex bakifrån inte är något skönt alls (talar om sex i vaginan nu och inte analt)!  Det behöver nödvändigtvis inte göra ont, men det ger mig ingen som helst sexuell stimulans utan pendlar mest mellan meningslöst-till obehagligt-till smärtsamt om en tar i och penis/dildo är lång.

Men tydligen finns det kvinnor som tycker att det faktiskt är skönt med sex bakifrån… Eller? Vad är det ni tycker är skönt i så fall? För clitoris blir ju liksom inte stimulerad i alla fall.. eller? Hur fungerar det för er?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Vanja
7/30/15, 8:42 PM
#1

Kan fortfarande stimulera klitoris även fast man har sex i annan ställning än missionären.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Tjeja
7/30/15, 8:45 PM
#2

#1 Jag menar förstås att penetrationen i sig inte ger någon stimulans. 

I så fall behövs liksom något hjälpmedel som fingrar eller något.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anonym
Anonym
7/30/15, 8:50 PM
#3

Det finns väldigt många som gillar den ställningen naturligtvis,

det är inte heller alla som vill pulla eller liknande under sex eller känner ett behov av att röra sin klitoris, den ställningen gör en stimulerad helt klart det där är nog en smaksak, gör det du är bekväm med?

Anonym
Anonym
7/30/15, 9:15 PM
#4

Jag tycker det är hett bakifrån. Tycker att penetrationen är tillräckligt stimulerande för att njuta rejält, men oftast inte tillräckligt för att komma. Men clitoris kan ju stimuleras beroende på hur man ligger, tex om det stöter emot varje gång. Eller så kan man ju hjälpa till själv med en hand. Eller såklart om den andra personen själv når att komma åt.

Honestyisdead
7/30/15, 9:22 PM
#5

#2 Det är många som inte får stimulans av klitoris vid någon ställning.

IceTee
7/31/15, 12:28 AM
#6

Jag måste alltid pilla själv för att kunna få orgasm, vilket är lättare bakifrån. Däremot gör vi bara det när pojkvännen föreslår det eftersom det oftast är han som "bestämmer" ställningarna då det är nästan lika skönt oavsett vad för mig!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Skogsraah
7/31/15, 1:14 AM
#7

Ja, jag gillar det!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

LinaLj
7/31/15, 1:28 AM
#8

Jag gillar det, ibland behövs det extra stimulans på klitoris och ibland så har killen rätt teknik och då behövs inget extra.

Tjeja
7/31/15, 4:29 AM
#9

#8 Intressant! Vad är "rätt teknik" för dig i s f? Något som är alls möjligt att beskriva?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Honestyisdead
7/31/15, 6:37 AM
#10

#9 om jag ska beskriva så är det bara rätt punkt.

LinaLj
7/31/15, 10:49 AM
#11

#9 Jag håller med #10. Det gäller att han får rätt vinkel och rätt djup. Ofta så är det mest en lycklig slump mer än något annat. Ibland funkar det från början och ibland funkar det inte alls. Men oavsett så gillar jag den ställningen som variation.

Anterrabae
7/31/15, 1:14 PM
#12

Japp jag tycker om sex bakifrån. Det är både tändande och skönt. Dessutom finns det ju en uppsjö av varianter på bakifrån som inte nödvändigt behöver betyda doggy style. :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Ravynsfair
7/31/15, 1:59 PM
#13

Som #12 säger så behöver inte "bakifrån" betyda just "doggystyle". 
Älskar att få det bakifrån sålänge min sambo inte blir för hårdhänt då jag har spiral. Det gör rätt djävulskt ont om han stöter i den ordentligt, samma sak om jag ska vara ovanpå, kan inte sitta ner ordentligt, dvs så penis hamnar för djupt, det gör för ont 😭
Nu låter det dock som att han har världens största penis, hahaha!!😂

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
IceTee
7/31/15, 2:11 PM
#14

#13 jag känner igen det där från när jag hade p-ring! Min fästman har en "standard"-stor penis, men åh vad ont det brukade göra när han kom för långt in!

Medarbetare på Skor iFokus

Ravynsfair
7/31/15, 2:38 PM
#15

#14 Ouch!
Samma med min sambo, innan jag satte i spiralen så hade jag absolut inte ont av sådana aktiviteter så det är absolut den som är boven i dramat. 

Har seriöst övervägt att ta bort spiralen enbart pga den anledningen men det är samtidigt första preventivmedlet som funkat bra på mig utan massa konstiga biverkningar. Surt!

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

[LoveUnite]1
8/4/15, 12:26 AM
#16

Personligen tror jag det beror på killen…
Jag har än så länge inte funnit det njutfullt men det betyder inte att det aldrig kommer att ske.

Sedan tycker jag när man har sex själva penis in så vill jag inte vara där och pilla.

Ridning och missionären är de skönaste för mig =)
Killen tycker väl allt är skönt, haha!

Kansas
8/20/15, 9:13 PM
#17

Tycker att killarna borde förstå att dom kommer väldigt långt in och det kan resultera i smärta. Ännu värre med spiral. Jag tycker att det bästa är att killen är still och tjejen bestämmer,rytm,djup,tempo.

Rainee
8/20/15, 10:08 PM
#18

#17 Nej fyfan, det är ju jobbigare för tjejen att bestämma rytm och få jobba. Mycket lättare om killen få göra det, om killen bara ligger där så blir det asjobbigt för tjejen, kan inte ens gå särskilt snabbt när jag rider så killen får hjälpa till :)

[Älskamig]
8/22/15, 10:28 AM
#19

#14, #15 Jag har varken spiral eller pring, men tycker ändå att det kan göra riktigt ont om man sätter sig ner så att penisen hamnar djupt inne i en. Lyckas aldrig sätta mig ner helt, för får bara ont.

Tjeja
8/22/15, 10:53 AM
#20

Själv tycker jag både rida och bakifrån kan göra riktigt ont och avstår helst dessa två ställningar. Rida går bra så länge jag själv får styra helt, men för det mesta så brukar ju killen vilja hjälpa till och trycker på… då är det inte skönt längre.

Över huvud taget tycker jag nu mer att hårt snabbt "knullande"  när mannen styr oftast bara gör ont.. :(

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
[Älskamig]
8/22/15, 10:54 AM
#21

#20: Jag håller med. Lugnt och skönt ska det vara!👍

Katti
8/23/15, 9:12 PM
#22

Tror vi kan konstatera att favoritställningar har en hel del med utrustningen att göra!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Tjeja
8/23/15, 9:17 PM
#23

#22 japp! I min värld är i alla fall mindre utrustning bättre, till skillnad från vad karlar brukar tro! 😃

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anonym
Anonym
8/23/15, 9:19 PM
#24

Jag gillar när killen bottnar och stöter emot

Tjeja
8/23/15, 9:21 PM
#25

#24… Ajjjj….. ont på mig…

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Falurven
8/23/15, 11:25 PM
#26

#0 Uppskattar det som fan! Har alltid varit en av mina favoriter :D 

Nu har jag svårt att få orgasm när en annan person är inblandad, så jag "lider" inte direkt av att klitoris inte blir stimulerad heller xD

Mvh Nathalie

Tjeja
8/23/15, 11:29 PM
#27

#26 vad är det du uppskattar så mycket då när du inte kan få orgasm? *nyfiken* :)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Hoseok
8/24/15, 2:05 AM
#28

Min favoritställning är att ligga ner på mage och bli tagen bakifrån. 

Om jag använder mig utav en dildo så får jag starka orgasmer på det viset, aldrig "lyckats" få orgasm av en penisbärare bakifrån. Men det är en helt annan känsla på något vis. Jag kan njuta mer av det. Jag behöver absolut inte få orgasm för att njuta av sex. Orgasmen är mer som en bonus, inget måste. 

#27 Jag vet inte riktigt hur man ska svara på den frågan, jag undrar mest: Njuter du inte av sexet förrän du får orgasm? Det är inget konstigt med det, alla är ju olika.

Jag har ganska "lätt" att få orgasm genom g-punkten i andra ställningar och vid onani. Har faktiskt svårare att få orgasm genom klitoris.

Hoseok
8/24/15, 2:08 AM
#29

Jag är också inne på det #24 säger.. Jag älskar också när han bottnar och jag har nästan svårt att ha "mys-sex", måste ha hårt sex för att kunna njuta rejält. Hårt och djupt.

Under själva akten är det hur skönt som helst. Smärtan kan komma dagen efter när min livmodertapp skriker.. T.ex. idag har jag haft mensvärk-liknande smärtor i några timmar efter gårdagens aktiviteter. Men det är värt det.. 🎧

Falurven
8/24/15, 2:18 AM
#30

#27 Jag tror jag tolkar din fråga lite för bokstavligt, fick för mig att du menade sex rent allmänt, men du syftar på bakifrån fortfarande antar jag? xD

Såg att det var fler som skrivit ovan som gillade lite hårdare tag och det är så det är i mitt fall också. Har dock varit med om att killen varit för lång och då gör det faktiskt ont om han ändå är hårdhänt..

Sex är ju skönt ändå, som tur är, även om man inte alltid får orgasm. I mitt fall sker det i princip aldrig, men trots det så är det ändå "roligare" att få vara intim än att inte vara det alls.. 

Den riktiga anledningen till att jag aldrig får orgasm med en annan människa är att jag inte kan slappna av. Jag känner mig liksom inte ens värd uppmärksamheten och tiden som krävs för att jag ska ge mig hän och få orgasm. 

Om jag hade haft en tålmodig och uppmuntrande partner som verkligen visar att han VILL och gillar att tillfredställa mig, så kanske det skulle gå. Det är bara då det har funkat. 
Men den turen har jag inte haft xD

Det här inlägget blev lite längre än planerat, men det gör kanske ingenting :)

Mvh Nathalie

Anonym
Anonym
8/24/15, 5:29 AM
#31

#30 Har exakt samma problem. Jag har dock haft turen att ha haft en kille som älskade att tillfredsställa mig och jag kom varje gång vi hade vanligt samlag (utan stimulering av klitoris). Eller ska jag säga oturen? Numera har jag inte längre en sådan kille och kommer aldrig då vi har sex. Han är dessutom inte alls intresserad av att tillfredsställa mig efteråt utan klär på sig och börjar göra något annat. Jag tycker dock om att ha sex fast jag inte får orgasm men ibland blir jag lite ledsen och saknar mitt ex. Bakifrån är sen den bästa ställningen då min nuvarande och jag ska ha sex för han kommer typ direkt av det och det gör så att sexet går snabbt vilket jag uppskattar då jag ändå inte kan komma. Visst, det är skönt men jag orkar inte hålla på hur länge som helst.

Katti
8/24/15, 6:46 AM
#32

#31, nejmen… vad tråkigt. Och han säger sig älska dig?

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Tjeja
8/24/15, 10:27 AM
#33

#28 för mej ar sex mest jobbigt och smärtsamt,ja. så om det inte stimulerar mig till orgasm är det betydligt skönare att avstå besväret att ha sex med någon annan.

Själv med dildo kan jag få orgasm utan att jobba ihjäl mig och få ont. Men då saknar man ju istället erotiken och fjärilarna i magen och orgasmerna blir sällan speciellt starka. 

#31 Men fy vad tråkigt och meningslös relationen låter om han inte bryr sig om dig? Jag kan visserligen vilja få sexet över fort för att slippa besväret. Men då vill min partner ändå jobba för att tillfredsställa mig och jag måste säga ifrån att jag inte orkar men vill ge min partner njutning i alla fall.

Jag skulle aldrig acceptera att bli behandlad på det viset av en partner, det låter väldigt respektlöst och kärlekslöst att han inte bryr sig om att du får komma, vad är du? En töm service för honom bara?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Hoseok
8/24/15, 10:50 AM
#34

#33 Du kanske har andra anledningar till det, men för mig låter det som att du inte är tillräckligt fysiskt upphetsad? Sex ska ju inte göra ont (om man inte vill att det ska göra ont), då är ju något fel. Men som sagt, du kanske har anledningar, så jag ska inte spekulera.

"Jag kan visserligen vilja få sexet över fort för att slippa besväret."
Det låter ju inte bra alls..

Annons:
Tjeja
8/24/15, 11:00 AM
#35

#34 Njae… oavsett hur upphetsad och blöt jag är så gör det ont på djupet liksom. Är jag inte ordentligt upphetsad tillkommer förstås sveda efter att inte varit tillräckligt blöt. Men den djupa smärtan, den är där oavsett, kanske nästan värre t o m när jag är riktigt kåt. :(

anledningar för övrigt vet jag inte, om det skulle vara något fel på mig rent anatomiskt hur jag ser ut där inne, i så fall ska det vara något som en gynekolog inte kan upptäcka med vanlig undersökning och ultraljud.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Hoseok
8/24/15, 11:17 AM
#36

#35 Har du varit hos en barnmorska/gyn om det? Det skadar ju inte att prata med dem om det, även om de inte hittar något. :) 

För mig är det en självklarhet att det ska vara skönt under hela samlaget, det är därför jag bryr mig när du säger att du har ont och kan vilja att det ska "gå över". 😕

Tjeja
8/24/15, 11:33 AM
#37

#36 

Jo då jag är ordentligt undersökt med både vanlig undersökning och ultraljud av gynekolog. Genomgått fertilitetsutredning tidigare också som inte heller visade på att något var "onormalt" på något vis. Så jag är ganska mycket undersökt.

Saken är väl den att jag inte alls hade ont på detta vis när jag var mycket yngre. Problemen har kommit senare efter 27 någonting typ (är 40+ nu) och fertilitetsutredningen gjordes för 3 år sedan.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Saga85
8/24/15, 3:55 PM
#38

Jag är sådan som aldrig kommit genom "in - och utköret (dvs penetrerande samlag). Har aldrig kommit när någon annan har pillat med fingrarna heller, för mig är det oralsex eller onani som gäller.

Men bakifrån vaginalt är vad som känns bäst för mig då det finns någon punkt (G-punkt?) som stimuleras. Och klart man kan ha bra sex utan att komma (även om det är en rätt så skön känsla  med de där "svarta för ögonen"-momenten 😉

Anonym
Anonym
8/24/15, 7:24 PM
#39

#32 Javisst, men han är lite lat och jag har skämt bort honom en hel del.

#33 En relation handlar inte enbart om sex. Det är bara en liten del av ett förhållande och ingen är perfekt. :)

Rainee
8/24/15, 7:32 PM
#40

#39 Vi säger inte att en relation enbart handlar om sex, men att du känner på det där viset ska man ju inte behöva göra. Det låter ju som att du enbart har sex pga att han vill det och att han inte bryr sig om du kommer eller inte, eller ens har det skönt för den delen.

Anonym
Anonym
8/25/15, 5:28 AM
#41

#40 Nåja, min mormor lever enligt det tankesättet och hon har haft en fungerande relation i 50 år nu. :)

Min sexlust är inte lika hög som tidigare pga p-piller och det blir därmed att ha sex pga att han vill eftersom min sexlust existerar i princip inte. Men jag tycker om att tillfredsställa honom så på det viset ser jag inga större problem.

Problemet ligger mestadels hos mig själv som inte längre har en sexlust och bryr mig inte längre om jag kommer eller ej. På ett sätt saknar jag hur jag brukade ha det med mitt ex men på ett annat sätt är det ju helt ok då jag känner att jag inte ens vill mera.

Varför skulle han bry sig om jag kommer eller inte? Det är ju inte hans problem. Jag har ju det skönt fast jag inte kommer och han har aldrig sex mot min vilja.

Annons:
Katti
8/25/15, 8:10 AM
#42

Ja, varför skulle han bry sig om ifall du kommer?

Till exempel för att du är en viktig person i hans liv och för att han därmed bryr sig om din upplevelse och att du har det bra. För att sexstunden är en stund av ömsesidig intimitet som ni delar. För att hans egen upplevelse blir större när han vet att du delar den (fullt ut). För att han älskar dig!

Du har aldrig tänkt tanken att din brist på sexlust har att göra med hans brist på intresse för dig?  Jag tror att en stor del av ert problem (ett problem som du blundar för) ligger i att du skuldbelägger dig själv för detta. Ligger en del av problemet i p-pillren så finns det ju andra preventivmedel, men du har tagit på dig offerkoftan och helt enkelt accepterat situationen!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Sarah
8/25/15, 8:15 AM
#43

#41 eh va? Klart han ska bry sig! Inte konstigt att du tappar lusten om killen skiter i om du har det bra.

OlgaMaria
8/25/15, 8:40 AM
#44

#41 Jag förstår dig! Har man inte sexlust så är det inte intressant att söka njutning och då blir det ju mest bara jobbigt ifall partnern ska försöka tillfredsställa en. Men borde du inte skippa p-pillren?

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Honestyisdead
8/25/15, 9:19 AM
#45

#41 Jag hoppas du skämtar när du skriver "varför skulle han bry sig". Om inte så är det fruktansvärt sorgligt att läsa. När man älskar någon så vill man varandra väl. Det infattar även sex. Inte att bara en får komma varenda gång.

Anonym
Anonym
8/25/15, 10:14 AM
#46

#43 Jag ser det inte som hans uppgift att börja försöka hålla på och tillfredsställa mig, om jag inte diskuterar med honom om saken. Jag har ju aldrig klagat.

Jag har medvetet valt att inte ta upp det hela eftersom jag anser att det är inte en så stor grej för mig. 

Offerkoftan? Nå, jag får ju som sagt faktiskt skylla mig själv om jag inte pratar med honom om situationen. Om jag inte nämner saken så kan man väl inte förvänta sig att han ska vara någon sorts tankeläsare. Dessutom kan jag gott tillfredsställa mig själv vilket också går mycket fortare på egen hand. Smidigaste på det sättet om jag skulle känna av något behov. 

#43 Inte skiter han i det om jag har det bra eller ej. Han vill ju inte att jag ska ha det ont på något vis. Så det bryr han sig om. Jag njuter ju då han och jag har sex trots att orgasm uteblir. Det handlar väl ändå inte om jakten efter orgasm utan att ha en skön upplevelse vilket det kan vara utan orgasm också. Man ska inte stirra sig för blind på orgasmer för då blir ju det bara fel.

För något år sedan var det faktiskt tvärtom och han ville verkligen att jag skulle få en orgasm med honom men jag blev bara stressad av det hela och kände att det blev obehagligt. Det blev så att den enda ställningen som fungerade för mig var att rida men problemet var att det tog för länge så hans penis slaknade efter en halvtimme så det gick ju inte då. Efter ett år slutade han  med att försöka då det inte gav något resultat och jag tycker bättre om det här än hur det var tidigare. Vi har dock aldrig pratat om saken.

#44 Jag tänker aldrig skippa p-pillren men eventuellt kanske byta. 

#45 Jag förstår inte varför han borde bry sig om jag får orgasm eller ej då jag ändå tycker om att ha sex utan klimax. Han får fokusera sig på sin njutning och jag på min med eller utan orgasm. :)

Min kille tycker om att ha sex och jag gillar det också men vill jag få orgasmer så gör jag det hellre på egen hand, mycket skönare och hundra gånger lättare på egen hand. :) Det är inget han behöver blandas in i då jag klarar av det helt bra själv! :)

Rainee
8/25/15, 5:12 PM
#47

#46 Men du skriver ju att du saknar hur du hade det med ditt ex, så då finns det ju egentligen en längtan till ett bra sexliv där. Tänk om det beror på pillrena då? Det kan det mycket väl göra, många har haft det problemet förut. Och om du ändå inte bryr dig särskilt mycket så kan ni ju köra med kondom? Skadar väl inte att testa?

Anonym
Anonym
8/25/15, 5:17 PM
#48

#47 Möjligt att det beror på pillren. Kanske borde kolla upp det. Kondom gör bara att både jag och killen känner ännu mindre. :) Jag tycker ju om sex och det känns ju skönt men den sköna känslan försvinner litegrann om vi använder kondom, använde det tidigare tills vi började helt skippa det och använde inga preventivmedel alls, sen hände en olycka och jag fick börja använda p-piller.

Med mitt ex hade vi sen sex endast en gång i månaden (dock helt mind-blowing sex) Med min nuvarande har vi sex ca tre gånger om dagen. Ganska så stor skillnad. Jag tror det har också en hel del att göra med situationen. Med mitt ex så hann man ju längta efter sex, nu hinner man inte riktigt med det. :)

Annons:
Rainee
8/25/15, 5:19 PM
#49

#48 Jag förstår, men kanske du kan ta upp det med din pojkvän att ni kan testa att ha sex lite mer sällan, på så sätt blir det ju mer speciellt :)

Anonym
Anonym
8/25/15, 5:27 PM
#50

#49 Kan ju vara värt att diskutera om jag känner att det börjar bli ett verkligt problem för mig. :)

Rainee
8/25/15, 6:31 PM
#51

#50 Ja :)

Falurven
8/26/15, 3:19 AM
#52

#31 Precis så är det för mig också. Såfort han kommit så klär han på sig och gör något annat, eller så somnar han om vi har sex vid läggdags. 
Känner faktiskt igen mig i alla dina inlägg, med skillnaden att jag HAR pratat med honom om att jag faktiskt blir sårad över att han inte ens vill försöka tillfredställa mig någon gång. 

Jag vet inte hur många gånger jag har tillfredställt honom, utan att få något tillbaka mer än in-ut penetrations sex. 

Men det är ju bra att det inte är något stort problem för dig! :)

Mvh Nathalie

Tjeja
8/26/15, 3:24 AM
#53

#52 Att du står ut med karln? Varför är du med någon som är så kärlekslös och egotrippad?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Denna kommentar har tagits bort.
[Sabina]
8/27/15, 5:04 AM
#55

Jag kan uppskatta samlag bakifrån (numera med nuvarande) då han är så pass försiktig, öm och hänsynsfull.
Jag har dock varit med om andra killar ( de flesta, faktiskt) som, när de tänder för mycket, glömmer bort att ta det lika lugnt hela tiden , viket kan, i värsta fall bli smärtsamt.
Men inte numera, tack och lov! 🙂

Annons:
n00bArtWork
8/27/15, 9:11 PM
#56

Jag gillar bakifrån om det är hårt och dominerande och klitorisen stimuleras med sådan där stor vibratorer de använder i porrfilmer.

Falurven
8/28/15, 7:21 PM
#57

#53 Det har jag frågat mig själv många gånger också… 
Det är inte det enda som inte är så bra med vårat förhållande. 

Nu har jag i alla fall sagt ifrån en gång för alla. (Inte första gången heller)
Har inte hört av honom sedan dess. Det blir väl som det alltid blivit - att han väntar ut mig i någon vecka och sedan kommer och pratar om hur mycket han saknar mig.

Men det räcker nu.. Jag har inget att hämta hos den här karln… Har alltid varit lite självdestruktiv :P

Mvh Nathalie

Tjeja
8/28/15, 7:33 PM
#58

#57 ja det är väl klart att han saknar dig efter ett tag. Det är väl ingen annan som går med på att vara hans spermakompost. Bra att du bestämt dig för att bryta det nu! Du förtjänar någon som bryr sig om dig med! ❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Josephiine90
8/28/15, 7:34 PM
#59

sex bakifrån är det enda jag kommer vaginalt av, gillar helst att stå på knä, men ibland kör jag och min partner ståendes bakifrån också, det gillar han bäst..  Är nog väldigt individuellt vad man gillar för stimulering och om man gillar hårt eller inte. Kör man doggy kommer man ju oftast väldigt djupt så gillar man det inte så behöver man ju inte köra det alls eller inte så hårt :)

Falurven
9/1/15, 3:44 PM
#60

#58 tack för de uppmuntrande orden, det kan jag behöva nu! 🌺

Mvh Nathalie

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
9/1/15, 8:16 PM
#62

#61 Doggystile t.ex

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
LinaLj
9/1/15, 8:18 PM
#63

#61 Det finns flera olika sätt. Tjejen kan stå på knä och killen står bakom, man kan stå upp, man kan ligga på sidan (som när man skedar), killen kan ligga ner och tjejen sitta ovanpå honom, killen kan sitta och tjejen sitter i hans knä. Ja det finns en hel del olika varianter och säkert ett par som jag glömde.

[Fyratassar12]
9/6/15, 5:59 AM
#64

Jag har älskat det men nä inte nu mera ;? Helst rida häst eller tråkiga man på kvinna sen finns det mycket annat kul :)

Honestyisdead
9/6/15, 9:32 AM
#65

#64 Det heter inte rida häst! För jag förutsätter att det är din partner du sitter på och inte en häst. Den andra heter missionären.

[Fyratassar12]
9/6/15, 2:36 PM
#66

Ja det är min gubbe men lite pinsamt ;)

Honestyisdead
9/6/15, 2:39 PM
#67

Vadå pinsamt? Att skriva att man rider häst när man pratar sex är väl pinsamt.

n00bArtWork
9/7/15, 10:09 AM
#68

Blev ju om möjligt ändå mer pinsamt om man nu skäms över att tala sex

n00bArtWork
9/7/15, 10:10 AM
#69

…. telefonen skickar som vanligt innan man ens skrivit klart… Det är mer "pinsamt" att skriva rida häst än att man rider.

Annons:
Anonym
Anonym
9/7/15, 11:34 AM
#70

Jag älskar sex bakifrån. Klitoris kan stimuleras med hjälp av pungen som "slår i" när man blir tagen hårt bakifrån. Vet inte om det är tillräcklig stimulans för att få orgasm, jag får aldrig orgasm vid penetrering iaf. Möjligt att jag skulle kunna komma om jag hjälper till med fingrarna själv men det vill jag inte då det förstör den övriga känslan, jag vill ha händerna på honom och känna hur hans muskler arbetar och även kunna hjälpa till att styra takten lite. Inte när han tar mig bakifrån så klart, då behöver jag händerna till att hålla mig uppe i rätt position :) För er som tydligen lyckas få orgasm vid penetrering som undrar hur man kan njuta av sexet fast man inte kommer. Sex är skönt, närheten du får av en annan människa, stimulansen "där nere" är skönt. Atta bara köra en dildo ut och in blir ju lite meningslöst, men en penis som sitter fast i någon man älskar som man vill ha nära är ju underbart även om resultatet inte blir orgasm. Jag vet inte om min kille vet att jag inte kan komma av ett samlag, jag tror inte han riktigt har greppat det. Bara för nån vecka sen sa han typ "det är svårt att veta när du kommer, när jag slickar dig så märks det, men när jag är i dig är det omöjligt att veta". Gör inget att han inte verkar förstå, han ser alltid till att slicka mig till minst tre orgasmer innan penetrering, och sexet är i övrigt helt amazing också. Totalt underbar kille :) Till skillnad mot mitt ex, där jag bara var sperma hink. Jag har alltid älskat sex men med exet där det var så uppenbart att hans mål enbart var att tömma så tappade jag lusten. Max en gång i månaden gav jag med på hans tjat, till slut låg jag bara som en död säl helt still och väntade på att han skulle bli klar.

Upp till toppen
Annons: