Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 4591 ggr
Honestyisdead
2015-07-26 09:17

Att skriva anonymt

Idag kommer jag aktivera anonymfunktionen igen här inne på kvinna. Det är många av er som hört av sig till mig om att den saknas.

Funktionen är till för inlägg av mer privata ämnen. Den är absolut inte till för att skriva elaka saker. Den är inte till för att svara på tex hur gammal man var när man fick sin första bh.

Använd funktionen till det den är tänkt för så slipper vi opersonliga inlägg i var och varannan tråd :)

Jag kommer ta mig friheten att bedöma huruvida inlägg faktiskt behöver vara anonyma och radera anonyma inlägg som jag anser onödiga. Jag inser att jag kan komma att bedöma fel ibland,  och då vill jag att berörda kontaktar mig så löser vi det :)

Har ni frågor om det här så svarar jag på dom i pm så fort jag kan.

Ha en bra dag :)

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Honestyisdead
2015-07-26 12:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tillägg; som jag misstänkte tog det inte lång tid. På bilden ser ni ett exempel på inlägg som inte ska skrivas anonymt. Det finns ingen anledning till det. Snälla, använd bara funktionen när det verkligen behövs.

Honestyisdead
2015-12-06 12:22
#3

Dags för påminnelse.

Honestyisdead
2016-04-21 13:17
#4

Påminner igen.

Honestyisdead
2016-06-02 14:48
#5

Snälla läs igenom det här innan ni postar. Funktionen fel används hela tiden. Den är till för KÄNSLIGA inlägg. Inte helt vanliga inlägg som tex "ring till gyn".

oh-la
2016-06-02 16:14
#6

Kan man inte införa att inlägg av den typen du nämner, alltså inlägg som verkligenheten ska vara anonyma, helt sonika tas bort? Eller det kanske bryter mot någon regel…? Sedan innebär det ju en hel massa extrajobb för värdar och Medarbetare men det är så tråkigt om funktionen måste tas bort för att vissa missbrukat den. Framför allt på en sida som verkligen kan beröra känsliga och pinsamma inlägg…

Annons:
oh-la
2016-06-02 16:15
#7

"verkligen inte" ska det självklart stå, inte verkligheten…

Honestyisdead
2016-06-02 16:18
#8

Jag tar bort inlägg som det är nu. Men det är hemskt irriterande att folk inte kan respektera och använda det rätt så man får extra jobb.

Är man så feg att man inte vågar visa vem man är på den här sajten när det gäller vanliga inlägg gör man bäst i att låta bli att skriva.

vendelay
2016-06-02 21:33
#9

Vill även lägga till att om användaren inte skriver ut sitt namn eller har en bild på sig är det ju oftast svårt att veta vilken den personen är i verkligheten (IP-adresser går ju såklart att spåra men det är ju knappast folk håller på med när någon skriver ett inlägg om buttplugs eller vad det nu kan handla om), så en är ju ganska anonym även om det inte står "anonym". Det går också att be en vän posta det under sitt användarnamn.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Honestyisdead
2016-07-21 14:07
#10

Nu börjar jag bli trött på alla som använder funktionen fel. 

Senaste inlägget var en fråga om hurvida kvinnor passar i kort hår eller inte. Den frågan är på intet vis en fråga som anonymfunktionen ska användas för.

Snart tas funktionen bort igen och det SKA INTE BEHÖVAS!  Det är inte hjärnkirurgi vi pratar om. Bara vanligt vett.

Låt bli att skriva om ni inte vågar stå för era inlägg. Det blir blockering direkt hädanefter om funktionen missbrukas. Hjälper inte det får tyvärr många lida när funktionen tas bort pga av att en del inte kan respektera det man ber om.

Denna kommentar har tagits bort.
Zakaraa
2016-07-23 19:21
#12

Kanske går att nåla fast det här inlägget på startsidan så det är det Första man ser om man besöker sajten?
Säkerligen många som kommer ignorera/inte titta ändå men då är det verkligen slängt direkt i ansiktet på en typ.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Honestyisdead
2016-07-23 19:24
#13

Nej det går inte. För att få det på förstasidan måste man göra en artikel. Och det kan jag inte göra just nu eftersom jag inte har dator.

Annons:
Zakaraa
2016-07-23 19:27
#14

#13 aaah right, la inte ens märke till att det inte var en artikel, hehe.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Agafia
2016-07-23 23:54
#15

Finns det någon åldersgräns här ? Jag tänker på alla unga tjejer som egentligen Hör hemma på " tonåring " som startar trådar om tonårsproblem här på "Kvinna "

Honestyisdead
2016-07-24 00:04
#16

Nej självklart har vi ingen åldersgräns. Alla är välkomna.

Agafia
2016-07-24 00:12
#17

Men är 12-14 åringar Kvinnor ? Personligen tycker jag att de är barn och det känns inte riktig ok för min del om jag ska vara ärlig . Jag menar inte att de är ovälkomna men det här är kanske inte rätt forum för barn eller yngre tonåringar .

Honestyisdead
2016-07-24 00:41
#18

De är om inte annat blivande kvinnor. Vet inte vad det är du inte tycker känns ok. Men de är välkomna och behöver inte söka sig till andra forum.

Det har för övrigt ingenting med anonymfunktionen att göra så har du fler funderingar så skicka pm.

TatsuOni
2016-07-24 10:46
#19

Vad gäller yngre kvinnor/flickor så tycker jag att det är bra att de kan vända sig någonstans där det finns erfarna vuxna som kan ge dem råd och lugna dem. Ibland kan de inte få tillräcklig hjälp hos jämnåriga.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Honestyisdead
2016-12-23 13:11
#20

Puttar upp.

Annons:
freyya_
2016-12-31 03:12
#21

Går det inte att skriva anonymt alls som det är just nu? Hittar inte funktionen

[rumelle]
2016-12-31 03:16
#22

#21 Jag tror att  man behöver ha Insider för att kunna skriva anonymt.

Aleya
2016-12-31 12:59
#23

#21 du har inte Insider så därför kan du inte skriva anonymt. Skriv 50 inlägg på en månad så får du gratis eller betala 200 Guldmynt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

TatsuOni
2016-12-31 14:25
#24

#23 Det är inte 50 inlägg på en månad längre, utan 50 inlägg totalt. Sedan börjar det om och för varje 50 inlägg så får man en månads Insider.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Aleya
2016-12-31 14:30
#25

#24 ah. Jag har Insider konstant så jag visste inte detta. Men tack för infot.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Aleya
2018-01-26 21:59
#26

Får jag undra om detta gäller fortfarande? För jag tycker det är i vissa trådar om typ vanliga saker (ex köpa typ trosor eller annat mer vardagligt) där folk svarar anonymt. Visst kan man ha råkat trycka fel, dock känns det konstigt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
2018-04-11 19:00
#27

Påminner igen

Annons:
Honestyisdead
2018-05-01 10:05
#28

Påminner igen!

Honestyisdead
2018-11-13 20:33
#29

Dags igen. Troll härjar och använder funktionen.

Verkar inläggen vara märkliga så anmäl dom eller skriv pm till mig. Tack på förhand :)

Upp till toppen
Annons: