Annons:
Etikettkillsnack
Läst 1606 ggr
GemTwist
7/13/15, 3:09 PM

Ska jag skriva

Hej, det finns en kille som jag gillar och han har visat att han gillar mig genom att hålla ut kramarna, luta sig mot mig, och liknande saker. Det enda är ju att han är 19 och fyller 20. Jag är 14 och fyller 15. Vilket får oss båda nog att tänka att det är lite konstigt och inte berättar för någon. Han började i alla fall sitt jobb idag och jag önskade honom lycka till via messenger. Vi har träffats en gång själva när han skulle pröva på att rida, annars är våra föräldrar bästisar och vi träffas där i mellan också. Vilket gör det ännu mer komplicerar för om det blir något som sedan tar slut skulle båda vara tvugna att träffa varandra. Vi har aldrig skrivit med varandra förutom när han skulle följa med till hästen. Men ska jag fråga hur dett varit på hans första jobbdag? För att jag tänkte att jag kunnat fråga han nästa gång vi ses. Men det kan ta ett tag. Så om ni varit han, hade ni velat få det sms? Och ska jag skicka det? Tack i förhand

Annons:
Therese
7/13/15, 3:35 PM
#1

Ja det är inget fel med att skicka och fråga hur första arbetsdagen varit, det behöver ju inte betyda något =)

Honestyisdead
7/13/15, 3:40 PM
#2

Kan ju inte svara på om han vill eller inte.

Frågan är om du tolkat honom rätt. I er ålder är den ålderskillnaden stor och ganska få killar i hans ålder brukar finna 14 åringar intressanta på kärleksplan.

Du kan ju skriva och fråga. Men hoppas inte för mycket.

Aleya
7/13/15, 4:04 PM
#3

Skriva kan du göra. Dock kan det vara så att du uppfattar hans beteende på ett sätt och så menar han annat. Sådana missförstånd kan uppstå

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

IceTee
7/13/15, 9:01 PM
#4

Det skadar ju inte att fråga, om inte annat lär han uppskatta att du bryr dig! Säger dock som de andra att du måste ha i beräkning att du kan ha missuppfattat hans signaler, det skiljer 4 år på mig och fästmannen och vi träffades när jag var 17 (skulle fylla 18) och han 21 (skulle fylla 22) och han tyckte att det var stor skillnad i ålder då Sen hjälpte ju inte hans kompisar till direkt heller, fast det var mest på skoj

Medarbetare på Skor iFokus

dundeer
7/29/15, 9:16 PM
#5

Skadar ju aldrig att prata med honom absolut. 
Men tänkte bara berätta att det beteendet han har mott du som du uppfattar som signaler. är ungefär lika med hur jag brukar göra mot grannpojken (Han är 14 jag är 21), de är mest bara att man retas på ett kärleksfullt sätt, inte att man har känslor. 

Men somsagt, kan ju hända att han har känslor oxå. Min kompis (20) är tillsammans med en 14 årig tjej

IceTee
7/30/15, 12:06 AM
#6

hur har det gått? 🙂

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
GemTwist
7/30/15, 9:25 PM
#7

#6 det har gått toppen. Vi har skrivit varje dag och han har kysst mig tre gånger. Tack för all hjälp

IceTee
7/30/15, 11:20 PM
#8

#7 vad kul! Lycka till!

Medarbetare på Skor iFokus

dundeer
7/31/15, 12:11 AM
#9

#7 gud va kul! Lycka till i fortsättningen :)

GemTwist
7/31/15, 7:28 PM
#10

Tack så mycket

Upp till toppen
Annons: