Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1849 ggr
Pluupp
2015-05-12 10:14

OT: Present till 25-årig pojkvän?!

Heej!!

Min kille fyller 25 år i juni. Jag har idébrist vad jag ska hitta på till han, och behöver inspiration utav er! :)

Vad ska jag hitta på till min kille? Funderade på hotellövernattning någonstans, men vet inte var  och vad det finns för bra hotellpaket m.m.

Har ni några tips på andra roliga saker man kan hitta på ?Det får såklart kosta lite pengar, bara det inte är överdrivet dyrt :) (Y)

Tack på förhand :D

Annons:
ChristineL
2015-05-12 10:15
#1

Eftersom du är inne på det där med upplevelser (hotellövernattning), så tycker jag du ska kolla på liveit.se om det finns något mysigt i närheten av där ni bor, eller längre bort om ni vill det :)

[Juel70]
2015-05-12 10:23
#2

Om han gillar att fiska, så varför inte hyra roddbåt eller motorbåt och ta med picnic och fiska och ha trevligt tillsammans.

Pluupp
2015-05-13 22:23
#3

Tack för svaren :)

Nån mer som har förslag?

Nån som gjort/gett något som blivit mycket uppskattat utav pojkvän? :D

[Rhodugune]
2015-05-13 22:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

När killen jag var tillsammans förut med fyllde 30 och jag tillsammans med hans släkt och vänner gick ihop och köpte en Darth Vader dräkt, förutsätter dock att man gillar Star Wars väldigt mycket. :P

Det beror helt på vad man gillar som person, det gäller att man känner varandra så man vet vad den andra skulle uppskatta, annars är det bara att fråga, prata om det.
Prata med varandra om hur man ser på presenter och gester, vad som får en att känna sig älskad och speciell.
Som person är jag inte särskillt förtjust i presenter, det som jag går igång på är att vi gör saker för varandra eller tillsammans och att min kille tycker om att prata om allt, livet i stort, drömmar, rädslor, vad vi känner för varandra och hur vi tar hand om varandra i vardagen, så för mig är det långt viktigare och finare än alla presenter han kan komma på att ge mig.

Pluupp
2015-05-14 20:28
#5

haha roligt :D

Officielle
2015-05-15 13:16
#6

På upplevelser.com finns det en massa roliga aktiviteter!

Om man klickar på "presenttips" kan man sedan välja vem presenten är till, då kan du välja "till pojkvän" och se alla förslag som finns för det. 🙂

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Annons:
tvättäkta bybo
2015-05-15 19:25
#7

Överraska honom med en kryssning någonstans, ta med några bekanta eller åk bara ni över en helg :)

Pluupp
2015-05-16 20:18
#8

Tack för alla tips!! :D

#7 något tips på bra mysig kryssning? :D

tvättäkta bybo
2015-05-18 00:53
#9

Jag har varit till Riga och till Tallin, båt från Stockholm och övernattning på båten, sedan i land i staden 6-8 timmar och sedan tillbaka och övernattning på båt innan man går i land i Stockholm igen, själv tyckte jag bäst om Tallinkryssningen, både båten som var väldigt trevlig med god mat och fin hytt med dubbelsäng och havsutsikt och så var staden väldigt mysig med marknader, restauranger och barer (honungsölen är fruktansvärt god;) ) småbutiker och den gammaldagsa charmen på allt :) Kostade från Stockholm ca 3000:- för två personer med hytt och frukost/middag, klart värt det! :)

Upp till toppen
Annons: