Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1704 ggr
jossis95
5/5/15, 7:34 AM

bröstförstoring

Jag började för ett tag sen träna ganska hårt och mina bröst började ju då försvinna mer och mer. ( hade redan väldigt små innan) och mår väldigt dåligt över att dom nu är så små och dessutom så mkt mindre än innan. Mina tankar går starkt mot en förstoring eller jag har snarare bestämt mig för det! Men skulle vilja höra från er tjejer som gjort era bröst. Jag vill höra era historier om hur de kom sig att ni ville göra dom? Vilken klinik ni valde ? Hur kändes de efter operationen? Och hur de känns nu?

Annons:
Myrrami
5/5/15, 8:58 AM
#1

Jag fyllde i mina bröst efter det att jag hade fått barn. Jag har lagt i så att de är samma storlek som de var innan och var väldigt noga med att jag ville att det skulle se naturligt ut.

Jag valde kirurgen Magnus Hober eftersom jag visste att han var duktig på att just få det att se naturligt ut och kunde ge mig bra råd i mitt val.

Men trotts att det var toppenpersonal och en trevlig klinik så ångrade jag mig nästan precis innan för jag blev orolig för att något skulle gå fel. Man har inte mycket rättsskydd när det gäller plastikoperationer i fall något går fel så välj klinik noga.

Operationen gick bra men det gjorde väldigt ont efteråt. I början var jag väldigt svullen och såg ut som en bimbo men det värsta lade sig snabbt. Det tar nästan ett år innan allt har lagt sig tillrätta.

jossis95
5/9/15, 6:18 AM
#2

#1 Tack för din berättelse! Men är de ingen annan som skulle vilja berätta? De är ju trotts allt ca 10% som förstorar brösten i sverige. ( har jag för mig)

[Devya]
5/9/15, 8:20 AM
#3

#2 De 10% behöver ju inte finnas exakt här. :)

Sarah
5/9/15, 9:24 AM
#4

10% låter väääldigt mycket. Svårt att tro att det är så många.

jossis95
5/10/15, 6:38 AM
#5

#3 nej de säger jag inte men jag hoppas att de finns någon mer som vill berätta och kanske tipsa om nån bra klinik och läkare. #4 jaa kanske de men jag skrev också att jag hade för mig de

[scrappy]
5/11/15, 12:30 AM
#6

Har inte gjort mina än, men jag tipsar om plastikoperationsforum.se

Väldigt många operationsberättelser och råd där. Lycka till!

Annons:
Calcifer
5/11/15, 11:17 AM
#7

Jag vill inte förstora mina bröst, men jag vill lyfta dem. Har dock inte gjort det än så kan inte ge personlig erfarenhet så, men däremot så håller jag med #1 att man ska vara otroligt noga med vem man väljer och vart man väljer att gå. Träffa gärna flera olika kirurger innan du bestämmer dig för en t:ex och läs också på om dem och kolla med tidigare patienter om deras erfarenheter.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: