Annons:
Etikettsingellivet
Läst 1468 ggr
Evelina!
2015-05-03 16:44

Lesbisk?

Har länge vetat om att jag är attraherad av tjejer, men har av praktiska skäl mest haft killar som partners. Det har funkat jättebra rent emotionellt även fast jag hela tiden känt att någonting saknats, som i ett pussel där det fattas en bit. 

Nu har jag varit singel i snart två månader och det känns verkligen helt okej. Dock har jag börjat fundera mycket på min läggning och kommit fram till att jag nog är homosexuell ändå. Eller tänker jag bara så för att jag blivit dumpad (för det blev jag sist) av en kille och inte vill ha med dem att göra i fortsättningen?

De gånger jag varit med tjejer har jag känt mig "hel" och attraktionen har varit såväl psykisk som fysisk och inte bara psykisk som med killarna.

Och sen undrar jag var man träffar på likasinnade? Finns det någon tjej här som vill prata är jag gärna till hands.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
ChristineL
2015-05-03 16:47
#1

QX eller hbt.ifokus kanske?

Tror absolut inte att du är ensam! :)

Tjeja
2015-05-03 16:57
#2

Håller med #1

Och som hon också skriver finns ju även hbt.ifokus.se också! :)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Evelina!
2015-05-03 17:13
#3

#1 Har redan lagt in samma text på hbt.ifokus.se men inte fått något svar, tänkte att det var lite mer aktivitet här inne på kvinna :) Qruiser är jag medlem på redan.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

ChristineL
2015-05-03 17:20
#4

#3 - Nej, det är tyvärr lite dött där inne, tråkigt att du inte fått svar. Här är det full fart :)

Tjeja
2015-05-03 18:06
#5

Aj vad tråkigt Evelina! ja… här har du ju fått lite svar i alla fall.. :)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Evelina!
2015-05-03 18:09
#6

#5 Ja, det är lite trist. Skulle verkligen vilja ha någon likasinnad att prata med.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Upp till toppen
Annons: