Annons:
Etikettfysisk-hälsa
Läst 1500 ggr
Duvethon
3/29/15, 7:21 PM

Kramp i halsen.

Lade upp detta inlägg på Hälsa iFokus men testar här med, kopierar inlägget..

Klarar inte riktigt av detta längre, brukar ofta vakna under natten av att något sträcker sig/krampar i halsen. Det gör så fruktansvärt ont och jag somnar av total utmattning… Det gör ofta ont dagen efter också. Googlade lite och läste att det kunde vara ångestrelaterat, någon här som vet vad det kan bero på? Vill kunna sova ordentligt..

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Annons:
Trollan92
3/29/15, 7:23 PM
#1

Ring och rådfråga vårdcentralen!

[Juel70]
3/29/15, 7:44 PM
#2

Jag har också haft så innan jag fick panikångest. Det var ångestrelaterat. Psykosomatiska symptom.  Pressar du tänder också?

OlgaMaria
3/29/15, 8:02 PM
#3

Testa magnesiumtillskott på kvällen. Hjälper ofta mot kramper av olika slag, även om de är ångestrelaterade.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Juel70]
3/29/15, 8:03 PM
#4

#3 Bra tips, håller med, Magnesium är bra.

Duvethon
3/29/15, 8:53 PM
#5

Ringde 1177 som inte hade någon aning om vad det kunde vara, de hänvisade bara till närmaste vårdcentral. Har varit stressad så länge jag kan minnas, har bland annat drabbats av magkatarr så tror absolut att detta kan bero på stressen och mitt mående. Tack för era svar, det gav mig ett hum om vad det kan beror på :)

#2 Ja, det gör jag..

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[Juel70]
3/29/15, 9:08 PM
#6

#5 Jag pressade också tänder 😐 Men sen skaffade jag bettskena hos tandläkaren, blev mycket bättre.

Annons:
Upp till toppen
Annons: