Annons:
Etikettsexualitet
Läst 2478 ggr
Anonym
Anonym
2015-03-02 17:31

Stöna under sex (män)

Tänkte det vore roligt med en undersökning där vi kollar vad vi som tänder på män tycker är attraktivast hos män under sex. Vad är sexigast?

Annons:
Anonym
Anonym
2015-03-02 17:59
#1

Jag tycker mest om när han mestadels är tyst. Kan vara lite hett om han stönar lite grann framåt slutet. Vad tycker ni?

Jetaime
2015-03-02 18:07
#2

Han får gärna stöna lite grann, eller vara tyst, men skulle inte "stå ut" med någon som stönade mycket och/eller högt.

Jessicahagstrom94
2015-03-02 18:40
#3

Jag vill att han ska visa att det är skönt, alltså vill jag att han låter. Men han får inte låta för högt för då hör päronen oss.😊låter han inget är det ju bara tråkigt och det känns som att jag gör något som inte är skönt.

[Dark-lord]
2015-03-02 19:53
#4

Är oskuld och hetero så nej, denna tråd är inget jag kan svara på.

[AmandaBorg]
2015-05-05 01:16
#5

Jag tänder på att killen stönar, jag vill att killen ska njuta av det vi gör, då njuter jag mer och tycker att sexet blir mycket bättre. Men jag skulle nog inte tända på att killen "skriker" ut sin njutning, lagom är bäst. 🙂

tarantass
2015-05-05 01:47
#6

Kan inte låta bli att undra om inte fler skulle tycka det vore rätt avtändande om partnern inte kände att hen kunde vara sig själv med en, eller om man själv kände av att man måste vakta på sina spontana reaktioner för att inte tända av partnern.

Vad är det värt om det inte finns viktigare nivåer liksom…

Och är det porrskador det här, eller vad?

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

Annons:
[Devya]
2015-05-05 05:29
#7

#6 Det kanske är just det dock, att i porr så stönar ju en hel del tjejer och killarna grymtar på. Jag är lite allergisk mot sådana stön man hör i porr. Porrskadad? Kanske. 

Sen kan man väl inte rå för vad man tänder eller inte tänder på? Vissa stön är helt enkelt avtändande. Vet av en kille som inte klarade av att ha sex med en tjej för hon lät som en  chiuaua. Min ena kompis hade svårt för en kille som stönade som en kvinna, ett väldigt feminint stön.

bettan1967
2015-05-05 09:22
#8

Lite stön annars tror man inte de tycker att det är skönt


Elisabeth

tarantass
2015-05-05 15:30
#9

#7: rår man mer för hur man spontant uttrycker sig då? Framför allt: kan man ställa krav på någon annan om det utöver hänsyn till barn och sådant?

Och vart tar intresset för den andra och hur han (/hon/hen) fungerar vägen?

Om man rår för vad man tänder på är ingen oproblematisk fråga, och man behöver inte gå till pedofiler för att se det. Det kan räcka att tänka på vad man själv har för hangups om sin egen kropp eller sitt eget beteende och tänka sig hur det vore att vara utsatt för det från någon annan, eller kanske vet man redan hur det kan vara – och sedan tänka nästa tanke: gör man själv så på något sätt? Eller om man vet att det finns fina hyggliga killar som inte kan tända på en äkta kvinnokropp utan är tvungna att fantisera om fotoshoppade silikondockor, och inser att motsvarigheter finns även hos tjejer…

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

marre96
2015-05-05 16:09
#10

Äääälskar när en kille stönar. Då vet man ju att det är skönt och då blir man ju själv mer upphetsad! :)

[Devya]
2015-05-05 17:59
#11

#9 Ja man kan rå för hur man stönar. Jag fick lov att vänja mig att vara tyst med min första kille på grund av att vi nu inte kunde ha en massa ljud då vi var hos hans föräldrar eller hemma hos mig och till slut var jag alltid tyst då jag skulle ha sex, inga större problem där faktiskt.

Sen igen, om man älskar sin partner så bryr man sig knappast om hur de låter om sig. Man älskar ju sin partner helt och fullt så man accepterar även saker som man annars inte skulle vara så förtjust i. Men om man ska ha one night stands så kan allt möjligt göra så att man blir avtänd.

powerade
2015-05-06 11:29
#12

alltid nice om dom låter litte så man vet denär skönt, hehe för mke ljud hör ju föräldrarna… själv klöss jag istället för att låta för ja tyck de är pinsamt xD

Allims
2015-05-08 15:13
#13

Jag gillar när killen stönar, men hellre lite stön än för mycket. Beror på situationen såklart. Killen får gärna stöna högt när han kommer ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: