Annons:
Etikettgynekologsnack
Läst 2250 ggr
IceTee
3/2/15, 12:41 PM

Tjocka, luktfria flytningar?

Jag har helt plötsligt fått tjocka, nästan lite gul-aktiga flytningar. Tänkte först Bakteriell vaginos då jag redan haft det innan, men sen upptäckte jag att de inte verkar lukta något! Vad kan det vara då? De är inte gryniga eller något, bara tjocka. Tror ni att det är något jag kan behandla själv eller är det bara att ÅTERIGEN masa sig till VC?

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Anonym
Anonym
3/2/15, 12:42 PM
#1

asså gå till vårdcentralen… ? du lär ju inte få svar av någon läkare på iFokus ;)

[TanatosNyx]
3/2/15, 12:44 PM
#2

Har du några besvär? Det låter normalt i mina öron 🙂

Scorpio97
3/2/15, 12:45 PM
#3

Mina blir lite tjockare under ägglossning (nu har jag inte det längre eftersom jag äter p-piller, men förr).

Tycker inte det låter som något man behöver kolla upp, om du inte har några andra besvär.


//Jessie

IceTee
3/2/15, 12:46 PM
#4

#1 nej, men jag kan få svar från kvinnor som har haft samma besvär ;) #2 inga som helst andra problem! Bara att flytningarna helt plötsligt blev mer och tjocka… Jätte konstigt! Sköter allt som man bör där nere med att lufta, bara använda bomullstrosor, inte använda vatten och tvål och inte raka mig (bara trimma)

Medarbetare på Skor iFokus

Bill&Bull
3/2/15, 12:47 PM
#5

Om du inte besväras så kan du vänta med att gå till VC. Flytningar kan ändra konsistens ibland utan att de är något fel :)

||My Love For Animals Is Immortal||

IceTee
3/2/15, 12:50 PM
#6

Då avvaktar jag lite! Kanske kan prova ett medel mot obalans i underlivet och se ifall det hjälper Tack för alla svar :)

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Anonym
Anonym
3/2/15, 12:52 PM
#7

lite olika flytningar är inget man ska springa till läkaren me direkt utan får du ont och får massa illaluktande flytningar enbart då ska man kolla med VC……🤓

[TanatosNyx]
3/2/15, 12:53 PM
#8

Du kan lugnt utgå ifrån att allt är frid och fröjd så länge du är obesvärad. 👍 även om du inte brukar ha det sådär så är det ändå normalt. 🙂

IceTee
3/2/15, 1:33 PM
#9

Stressen kanske kan påverka lite också? Blev ingen lugn helg med skadad pojkvän och att själv trilla i trappan (nu är ryggen fin, haha) och att magen total strejkade en kväll!

Medarbetare på Skor iFokus

[TanatosNyx]
3/2/15, 1:35 PM
#10

ingen aning om stressen kan påverka, men hormoner spelar in, och även mängden syre som flytningen kommer i kontakt med innan den kommer ut :) även mikroskopiska mängder blod kan yttra sig som gula flytningar, flummigt nog.

IceTee
3/2/15, 1:36 PM
#11

#10 haha, den kvinnliga kroppen är bra konstig ibland…

Medarbetare på Skor iFokus

[TanatosNyx]
3/2/15, 1:41 PM
#12

Milt sagt 😃

[Devya]
3/2/15, 8:18 PM
#13

Man behöver inte stressa upp sig för minsta lilla sak. Så länge flytningarna inte luktar illa och du har inga andra besvär så är det nog inga större fel på dig. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: